Podpuchniete oczy

1. Data: 2003-01-21 19:56:57

Temat: Podpuchniete oczy
Od: Arleora <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Od dluzszego czasu mam bardzo opuchniete oczu. Od razu odpieram ewentualny
zarzut - to nie jest w moim przypadku problem kosmetyczny (uzywalam juz
wszystkich chyba kosmetykow, ktore powinny pomagac). Zasadniczo jestem
zdrowa. Jednak - po pierwsze nosze soczewki kontaktowe - czy mozliwe, aby z
moimi oczami dzialo sie cos takiego, co powoduje powstawanie workow pod
oczami. Mam tez drugi trop - ostatnio jak bylam przeziebona lekarka
pierwszego kontaktu zauwazyla, ze mam lekko powiekszona tarczyce (ale nie
wyslala mnie na zadne badania mimo moich pytan-raczej to zbagatelizowala, bo
nie mam zadnych objawow dodatkowych). Czy mozliwe, by np. delikatna
niedoczynnosc tarczycy objawiala sie wlasnie w postaci workow pod oczami?
Nie ukrywam, ze chcialabym po prostu zlikwidowac swoje worki pod oczami, z
drugiej strony jesli jest to objaw jakiejs choroby chcialabym ja wyleczyc.
Nie ukrywam, ze licze na sugestie, do jakiego lekarza sie wybrac (boje sie,
ze zwykly lekarz mnie wysmieje :)
Pzdr
Aurora

2. Data: 2003-01-21 20:07:46

Temat: Re: Podpuchniete oczy
Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Arleora" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> drugiej strony jesli jest to objaw jakiejs choroby chcialabym ja wyleczyc.
> Nie ukrywam, ze licze na sugestie, do jakiego lekarza sie wybrac (boje

Witam:-)
okulista - wiadomo
endokrynolog - tarczyca
internista - cisnienie, usg nerek
alergolog ( moze tez alergolog-dermatolog? ) - wiadomo

pozdrawiam
casus

3. Data: 2003-01-21 22:23:31

Od: Arleora <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1/21/03 21:07 h, in article b0k9aj$979$...@n...rsk.pl, "casus"
<c...@r...pl> wrote:

> Witam:-)
> okulista - wiadomo
> endokrynolog - tarczyca
> internista - cisnienie, usg nerek
> alergolog ( moze tez alergolog-dermatolog? ) - wiadomo

To by byla dopiero gonitwa od gabinetu do gabinetu :) Nerki i cisnienienie
mam w porzadku. Alergolog to chyba zly trop. Jestem alergiczka, wiem na co
jestem uczulona i rozpoznaje objawy alergiczne - te worki pod oczami to nie
to. Okuliste tez odwiedzam raz na rok - pol roku (nie odczuwam zadnych
specjalnych dolegliwosci). Stad moj niepokoj i pytanie.
Pzdr
Arleora

4. Data: 2003-01-21 23:37:37

Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to. Okuliste tez odwiedzam raz na rok - pol roku (nie odczuwam zadnych
> specjalnych dolegliwosci). Stad moj niepokoj i pytanie.

Jezeli uwazasz, ze NA PEWNO nie ma tam podkladu alergicznego - ok.
Okulista - moze reagujesz na plyn od soczewek ( reakcja alergiczna moze
nastapic nawet po paru-parunastu latach ), moze i na same soczewki - te
opoznione reakcje nie bywaja wcale takie rzadkie. Proponuje jednak odswiezyc
sobie okuliste:-)))
No i ten endokrynolog - tym tropem bym poszedl zaraz po okuliscie.
casus

5. Data: 2003-01-22 00:54:32

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 21 Jan 2003 20:56:57 +0100, Arleora napisał/a:

> [...]
> Nie ukrywam, ze licze na sugestie, do jakiego lekarza sie wybrac (boje sie,

Może to coś z nerkami?

--
Pozdrawiam;
Kaja

6. Data: 2003-01-23 17:38:45

Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

> [...]

> wyslala mnie na zadne badania mimo moich pytan-raczej to zbagatelizowala,

No - mialam jakis czas temu cos podobnego - u mnie tez lekarka zauwazyla
lekko powiekszona tarczyce i tez mi powiedziala ze to nic takiego i mam sie
tym wogole nie przejmowac bo mam to od dziecinstwa. Nie przejmowalam sie do
czasu az nie zaczela mnie podduszac - bo rosnie do wewnatrz. Nastepny lekarz
prawie parsknal jak uslyszal o mojej "mlodzienczej" tarczycy. Wiec ciesz sie
ze ona jest jeszcze lekko powiekszona i jak najszybciej wyjasnij tego
przyczyne.

Pozdrawiam
Agnieszka
--
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
http://www.zwierzeta.cisza.pl/niewydolnosc_nerek-01.

Anemia i inne
!!! Szukam dobrego laryngologa na slasku !!!
Niemiły zapach
noworodek
leczenie zebow w znieczuleniu