Podróże kulinarne Makłowicza ...

1. Data: 2010-07-25 09:33:20

Temat: Podróże kulinarne Makłowicza ...
Od: "MH" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbytnio nie jestem jego fanem , ale raz mnie zainteresował sałatką tajską.
Kiedyś to zrobiłem i faktycznie wyszło przepysznie. Chodzi i taką sałatkę z
jarzynami , polędwicą z grilla , przyprawione sosem na ostro. Polędwicę wołową
raz zamieniłem na piersi z kurczaka. Też grillowane. Rewelacja !! Kilka
szczegółów wyleciało mi z czasem ze łba. Googlałem bezskutecznie w poszukiwaniu
tego odcinka. Może wy macie jakiś namiar ??

MH

2. Data: 2010-07-26 07:36:04

Temat: Re: Podróże kulinarne Makłowicza ...
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MH" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poszukiwaniu
> tego odcinka. Może wy macie jakiś namiar ??

http://www.staff.amu.edu.pl/~artur_ko/lista.htm

http://www.tvp.pl/styl-zycia/kuchnia/podroze-kulinar
ne-roberta-maklowicza

http://gotowanie.onet.pl/11011,326,mistrzowiekuchni.
html

http://www.tvp.pl/styl-zycia/kuchnia/maklowicz-w-pod
rozy

3. Data: 2010-07-26 09:24:27

Od: "IDa" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MH" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zbytnio nie jestem jego fanem , ale raz mnie zainteresował sałatką tajską.

Sałatka z grillowanej wołowiny po chińsku

Kawałek polędwicy wrzucić do sosu sojowego, trzymać w nim ok. 10 minut,
obracając na wszystkie strony. Wyjąć i wyłożyć na mocno rozgrzany ruszt.
Opiec bez tłuszczu. Przekroić mięso, pokroić, w poprzek włókien, na cienkie
plasterki (musi być różowe w środku). Wrzucić mięso do miski. Połączyć
cukier, sos z limetek oraz sos rybny. Wymieszać, aby cukier rozpuścił się.
Do miski z wołowiną dodać pokrojone w piórka, wypestkowane pomidory, cebulę,
kilka zielonych chili, ogórki oraz liście selera. Wlać przygotowany sos i
dokładnie wymieszać

(zrodlo: http://www.staff.amu.edu.pl/~artur_ko/wedrowki/wedro
wka156.htm)

5313 (20100726) __________

przepis na ogorki kiszone
Sukienka dla gospodyni domowej, i nie tylko...
DOBRY NA UPAL...
Chrupiąca polewa czekoladowa (+ Przepis na bardzo proste ciasto z bakaliami)
KOLACJA