Poduszka przeciwodleżynowa ROHO

1. Data: 2002-11-09 13:21:51

Temat: Poduszka przeciwodleżynowa ROHO
Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
piszę na tę grupę pierwszy raz poniważ mam taki problem. Jestem ON od 1 roku
życia cierpię na zanik mięśni chociaż do końca nie wiem czy to jest ta
choroba (lekarze również), ale przejdzmy do konkretów. Choroba i 25 lat w
wózku (mam 26 lat) doprowadziła do tego, że mam duże skrzywienie kręgosłupa
(na bok) przez co siedzę całym ciężarem ciała na jednej stronie i mam
wielkie problemy szczególnie ostatnio. Dokuczają mi odciśnięcia i bardzo
boli mnie kość biodrowa. Na wózku spędzam w pozycji siedzącej ok. 14h
dziennie. Cały czas zastanawiam się co zrobić żeby uniknąć odleżyn i bulu
kości biodrowej. Dowiedziałem się niedawno o poduszkach przeciwodleżynowych
firmy ROHO. Zacząłem szukać w sieci i znalazłem ale cena jak zwykle jednak
powaliła mnie :( (1300zł-2000zł) myślę że w takim kraju jak nasz gdzie nie
można liczyć na dopłaty do takich rzeczy powinno być to tańsze. Zresztą co
wam będę mówił sami najlepiej wiecie, że nie wystarczy, że płacimy w postaci
naszego cierpienia to jeszcze trzeba ceny na artykóły które są nam niezbędne
do w miarę normalnego funkcjonowania wywindować do nieosiągalnych dla
zdecydowanej większości z nas. Ponieważ mimo takiej wysokiej ceny nie mam
możliwości w mojej okolicy w żadnym sklepie wypróbować takiej poduszki (są
tylko na zamówienie) dlatego zwracam się do was z kilkoma pytaniami. Jeżeli
macie taką poduszkę podpowiedzcie czy zdałaby ona egzamin w mojej sytuacji i
czy przyniosłaby mi ulgę oraz czy istnieje jakaś możliwość na otrzymanie
jakiegoś dofinansowania czy otrzymanie takiej poduszki od jakiejś
organizacji czy coś takiego. Co robić? Gdzie udeżyć? Gdzie szukać? O
odpowiedzi proszę najchętniej na gadu gadu mój numer 1459975, lub grupa lub
mail r...@k...pl
Pozdrawiam i z góry dziękuję
Sebastian