Podwyższony poziom mocznika a obniżona glukoza

1. Data: 2004-07-14 21:49:52

Temat: Podwyższony poziom mocznika a obniżona glukoza
Od: "mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Proszę pomóżcie .Mój mąż od 16 lat choruje na nerki (kłębuszkowe zapalenie
nerek)Od dłuższego czasu przyjmuje leki na nadciśnienie i obniżenie
cholesterolu .Badania kontrolne mocznika ,kreatyniny ,moczu i cholesterolu
robi co 3 miesiące i jak do tej pory to poziom mocznika wachał się w górnych
granicach normy 50 mg/dl
kreatyniny od 1.30mg/dl-1.50
A oto wynik ostatni z 13-07
Mocz -w normie jedynie białko 13mg/dl
krw.czer św0-1wpw,i szkliste1-2wpw co kilka pól
Mocznik-95mg/dl norma do 50
kreatynina-1.37mg/dl norma 1.10
Glukoza na czczo-51mg/dlnorma 60-110
cholesterol cał-186
chol.HDL-28
Chol.LDL85
trojglicerydy-307
O czym może świadczyć tak podwyższony mocznik i obniżona glukoza
Bardzo proszę o jakieś sugestie i opinie .Naprawdę jestem bardzo zaniepokojona

2. Data: 2004-07-16 21:20:48

Od: "mała" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zaniepokojona

> podnoszę wątek i liczę że znajdzie się ktoś co mi doradzi .Bardzo proszę i

gips zywiczny
Mikroskop w sieci - telepatologia
HELP !!!
GINEKOLOG!! POMOCY!!
Oddawanie krwi w Niemczech !?!?!?? Gdzie ???