Oddawanie krwi w Niemczech !?!?!?? Gdzie ???

1. Data: 2004-07-14 19:13:52

Temat: Oddawanie krwi w Niemczech !?!?!?? Gdzie ???
Od: "SQ2HFH" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w nawiazaniu do artykulu http://biznes.interia.pl/news?inf=522097 mowiacego
o tym ze za oddanie krwi w Niemczech otrzymuje sie 1500PLN, prosze o
jakiekolwiek informacje na temat takich wyjazdow,
gdzie jechac jak sie nazywa firma instytucja ktora zbiera krew w Niemczech i
placi za to takie sumy....
Jestesmy bardzo zainteresowani takim wyjazdem !!!

2. Data: 2004-07-14 19:21:14

Temat: Re: Oddawanie krwi w Niemczech !?!?!?? Gdzie ???
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SQ2HFH" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jestesmy bardzo zainteresowani takim wyjazdem !!!

ROTFL:-) Nie wiem czemu ale przypomina mi się odcinek Beavisa i Butt-heada,
w którym postanowili oddać krew:-) Odcinek chyba miał tytuł "Blood drive" -
Polecam:-)

HaNkA

3. Data: 2004-07-14 19:59:13

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

SQ2HFH wrote:

> w nawiazaniu do artykulu http://biznes.interia.pl/news?inf=522097 mowiacego
> o tym ze za oddanie krwi w Niemczech otrzymuje sie 1500PLN,

Jak dla mnie to jest troche ROTFL (ale nie jestem lekarzem, wiec tylko
troche, bo moge sie mylic), w wiekszosci miejsc, jakie znam nie
dostajesz nic (oprocz czegos do zjedzenia), w niektorych 25-30 euro (ale
to chyba bylo nawet za limfe, a nie za krew). Za te ca. 400 euro sama
bym sie przemeczyla ;)

> gdzie jechac jak sie nazywa firma instytucja ktora zbiera krew w Niemczech i
> placi za to takie sumy....

No, ja tez jestem ciekawa ;)

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

4. Data: 2004-07-17 11:53:44

Od: "borkon" <b...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w Niemczech i mam do czynienia co nie co z niemiecka medycyna...i
moge sie wypowiedziec autorytatywnie....1500zl za oddawanie krwi....to
totalna bzdura!!!!!!!!
Prawda jest, ze w niektorych punktach krwiodawstwa otrzymuje sie 25 do 30
Euro i cos tam do zjedzenia!!!
Powtarzam jeszcze raz 400 Euro za oddanie krwi to bzdura do kwadratu!!!!

> [...]
> placi za to takie sumy....
> Jestesmy bardzo zainteresowani takim wyjazdem !!!

Jakie wyjscie? Osoba chora psychicznie i antykoncepcja.
Oddawanie krwi ale odpłatnie
zapomniana pigulka troszke pilne :-/
leki etyczne???
...na przepustce...