Podziękowania dla Dirko

1. Data: 2003-06-23 18:56:22

Temat: Podziękowania dla Dirko
Od: "Mariusz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziękuję Dirko za pomysł na upolowanie kreta tzn. metodą na
słoik. Od kilku dni zaglądałem do słoika i tylko znajdowałem pełno ziemi, a
dzisiaj zaglądam i jest!, NAWET ŁADNY SKUBANIEC. Wziąłem słoik i wypuściłem
go jakieś 150 m od działki, mam nadzieję, że to wystarczająca odległość.
Zakopałem następne (tym razem dwa) słoiki i zobaczymy co będzie dalej.
Serdecznie pozdrawiam
Mariusz

2. Data: 2003-06-23 19:06:29

Temat: Re: Podziękowania dla Dirko
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bd7ihj$oj9$1@nemesis.news.tpi.pl Mariusz
<m...@w...pl> napisał(a):

> a dzisiaj zaglądam i jest!, NAWET ŁADNY SKUBANIEC. Wziąłem
> słoik i wypuściłem go jakieś 150 m od działki,
> mam nadzieję, że to wystarczająca odległość.

Hejka. Mocno w to wątpię. :-( Co znaczy 150 metrów dla takiego dzielnego
zwierzaka. ;-)
Pozdrawiam krótkodystansowo Ja...cki

3. Data: 2003-06-23 19:39:21

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
> go jakieś 150 m od działki, mam nadzieję, że to wystarczająca odległość.
> Zakopałem następne (tym razem dwa) słoiki i zobaczymy co będzie dalej.

Kret wroci i bedzie mial dylemat, do ktorego z tych dwoch sloikow
wejsc. Bedzie sobie nad tym lamal glowe, az ja zlamie. Biedny kret!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-06-24 06:21:10

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tzn. metodą na słoik.
Czy ten słoik zakopuje sie pionowo czy poziomo???
Pozdrav. Rene

5. Data: 2003-06-24 15:58:48

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Rene" <r...@i...pl> wrote in message news:bd8qir$eal$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czy ten słoik zakopuje sie pionowo czy poziomo???

Dnem do gory. Kret usiluje wyjsc na powierzchnie i sie lapie.

Pozdrowienia,
Michal

6. Data: 2003-06-24 20:56:04

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnem do gory. Kret usiluje wyjsc na powierzchnie i sie lapie.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Za głowę?:))

Pozdrawia boletus

7. Data: 2003-06-25 05:29:56

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehe - ale to przebiegłe! Wypróbuję na pewno - ostatnio wlazła mi ta czarna
zgaga w irysy!

8. Data: 2003-06-26 10:35:26

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnem do gory. Kret usiluje wyjsc na powierzchnie i sie lapie.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

IMHO ściemniacie, że aż się kurzy.
Dnem do dołu - wpada i go wyjmujesz.
Ale mogę się mylić.
Jacek

9. Data: 2003-06-26 10:41:17

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2003-06-26 11:27:58

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:02bb01c33bcf$64a35280$9301a8c0@gk.incochg.pl Tomasz
Łukowski <t...@i...pl> napisał(a):

> Probowalem zlowic kreta w sloik (wersja z dnem do dolu). Kret jednak
> jednak najwyrazniej zrozumial ze potrzebuje ziemi do kwiatow...

Hejka. Krtek jest inteligentnym zwierzakiem z silnie rozwiniętym zmysłem
węchu. :-) Dowcip polega na takim umieszczeniem słoika, żeby kret nie mógł
go ominąć. Próbuj dalej, a w końcu dojdziesz do wprawy. ;-) Ostatnio, przez
kolejne 3 dni odławialem po jednym kretku.
Pozdrawiam wprawnie Ja...cki

tulipanowiec
Mebelki ogrodowe
Co na skrzypy?