Podziekowania dla Marty Gory :)

1. Data: 2005-05-12 08:18:31

Temat: Podziekowania dla Marty Gory :)
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj doszly roslinki i nasionka. Bardzo, ale to bardzo dziekuje. Na razie
czekaja w doniczkach, jutro bede sadzic.
Oregano i mieta sliczne, kocimietka zgodnie z Twoimi zaleceniami na razie
sie jeszcze poukorzenia. Moje starsze dziecko tez zachwycone, bo z niej jest
wielki ziololub :D

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

2. Data: 2005-05-12 15:58:08

Temat: Re: Podziekowania dla Marty Gory :)
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 May 2005 10:18:31 +0200, Agnieszka Biernacka napisał(a):

> [...]
> sie jeszcze poukorzenia. Moje starsze dziecko tez zachwycone, bo z niej jest

No cieszę się niezmiernie, ale nie oczekiwałam publicznych podziękowań:D
Dobre słowo wystarczy:)

Niech rosną rozmnażają się a potem dasz komuś, ze szczególnym
uwzględnieniem miety:)

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2005-05-12 19:17:02

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote:

> Niech rosną rozmnażają się a potem dasz komuś, ze szczególnym
> uwzględnieniem miety:)

Z ciekawości, to mięta rodowa czy inna? :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Zawodowa Łowiczanka z Ustrzyk
Wyjaśniała: ,,Ten pasiak? Cóż, gust, szyk...

4. Data: 2005-05-12 21:05:07

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Biernacka napisał:
> Oregano i mieta sliczne, kocimietka zgodnie z Twoimi zaleceniami na razie
> sie jeszcze poukorzenia.

A kocimiętka to dla ludzi, kotów czy dla ozdoby ? Właśnie też
ukorzeniam, bo podoba mi się i długo ponoć kwitnie a niczego o
zastosowaniu kulinarnym nie słyszałam.
pozdrawiam, Barbara

5. Data: 2005-05-12 21:19:24

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12 May 2005 21:17:02 +0200, Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

> Z ciekawości, to mięta rodowa czy inna? :)

Inna. Z tych Dankowickich.
A co chcesz rodową? Bo mi się rozłazi w hortensję...

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2005-05-12 21:24:00

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 May 2005 23:05:07 +0200, Barbara Miącz napisał(a):

> A kocimiętka to dla ludzi, kotów czy dla ozdoby ? Właśnie też
> ukorzeniam, bo podoba mi się i długo ponoć kwitnie a niczego o
> zastosowaniu kulinarnym nie słyszałam.

Chyba dla ozodoby:) Z fassenii ładne żywopłociki można robić, ma fajny
kulisty pokrój. Nie ukorzeniałam nigdy, raczej dzieliłam no i sieje się.
Chociaż pan Marcinkowski pisze, ze nie zawiazuje nasion. Muszę zrobić
zdjecie siewek:)

Natomiast Agnieszka dostała nepeta nervosa. Nie wiem jak będzie z jej
mrozoodpornością (mam ją niedawno) dlatego przygotowałam kilka sadzonek. W
razie czego będę wiedzieć gdzie sępić, bo sliczna jest;)

Pozdrawiam
Marta

7. Data: 2005-05-13 20:55:05

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra napisał:
Nie ukorzeniałam nigdy, raczej dzieliłam no i sieje się.
> Chociaż pan Marcinkowski pisze, ze nie zawiazuje nasion. Muszę zrobić
> zdjecie siewek:)

Ja sobie uszczknęłam / i dlatego ukorzeniam /z rosnącej w trawie przed
płotem nieuprawianej od kilku lat działki . To pewne, że samosiejka. Nie
chcialam całej zabierać.
pozdrawiam, Barbara

TEST
Było: Różaneczniki - jest dzięki Dirko!