Poharatane drzewo raz jeszcze

1. Data: 2002-02-17 09:38:26

Temat: Poharatane drzewo raz jeszcze
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Juz wiem, ze nie nalezy tym sciolkowac roslin owocowych. A jak jest z
iglakami? Takie resztki drzewne maja chyba herebizydopodobne dzialanie, jak
kora. Czy moge tym sciolkowac posadzone jesienia tuje i cisy? Pytam sie
troche z lenistwa. Rzecz w tym, ze wywrotka nie jest w stanie wjechac na
tylny ogrod, ten bardziej uzytkowy. Iglaki mam w przednim. Latwiej by mi
bylo od razu teraz sciolkowac. A druga polowe taczka przewiesc na tyl i tam
kompostowac.
A teraz ide naciagac druty na pale, ktore od wczoraj dumnie stercza w
rzedach malin wszelakich, jezyn i innych.

Irek

2. Data: 2002-02-21 07:57:05

Temat: Re: Poharatane drzewo raz jeszcze
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisal w wiadomosci
> [...]
jak
> kora. Czy moge tym sciolkowac posadzone jesienia tuje i cisy? Pytam sie

Nie wiem czy kora ma herbicydopodobne wlasciwosci . Raczej wydawalo mi sie
,ze poprzez kore trudno czemukolwiek wyrosnac . No moze pH sie zmienia .
Natomiast jest jeszcze sprawa chorób . Jesli resztki drzewne sa np. z
chorego drzewa to mysle ,ze istnieje "szansa" na przywleczenie czegos na
Twoje iglaki .
Ale to tylko spekulacje.

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

3. Data: 2002-02-21 09:13:11

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." <j...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> j...@p...onet.pl
> http://republika.pl/jkch1
> Milanówek , a obok stolica panstwa urzedników

No to wesolych swiat. Wkrotce znikne na kilka dni, bo bede wozil a potem
opuchniete lapy leczyl. Ale wroce z figura jak mlody bog.

Irek

mech!!!
szpaki
Brokuly, a wlasciwie ich kielki ;)