"Pokonać autyzm" - Dieta dla chorujących na autyzm

1. Data: 2009-11-27 19:21:22

Temat: "Pokonać autyzm" - Dieta dla chorujących na autyzm
Od: "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro na PLANETE będzie ostatnia powtórka filmu, w którym pokazano chłopca
wyleczonego z autyzmu dietą... niskowęglowodanową:

"Pokonać autyzm" - sobota 28 listopada o godz. 13:15

Krystyna

P.S. Mam nadzieję, że Sylwiazlodzi to przeczyta, bo nie mam innej możliwości
aby jej o tym napisać.

2. Data: 2009-11-29 19:37:55

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> P.S. Mam nadzieję, że Sylwiazlodzi to przeczyta, bo nie mam innej
> możliwości aby jej o tym napisać.

Żartujesz ???

--
Slawek

3. Data: 2009-11-30 13:36:55

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Żartujesz ???

Oczywiście, że nie żartuję, ale nie zdziwiło mnie to - przecież nie spełniam
warunków użytkownika tego forum...
Jak wiesz, lubię być sobą i odzywać się wtedy, kiedy mam coś istotnego do
powiedzenia. A i w czytaniu jałowych dyskusji też nie gustuję, więc
wszystko jest OK. :)

Krystyna
--
Lepiej nie mówić nic, niż mówić o niczym. T. Kotarbiński

4. Data: 2009-11-30 14:21:55

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> Jutro na PLANETE będzie ostatnia powtórka filmu, w którym pokazano chłopca
> wyleczonego z autyzmu dietą... niskowęglowodanową:

Ja już tylko czekam na beatyfikację Jana K. ;P

j.

5. Data: 2009-12-20 14:24:47

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Januszek napisal

> Ja już tylko czekam na beatyfikację Jana K. ;P

Popieram pomysł:)
Chociaż mielibyśmy jedynego świętego, czczonego przez całą ludzkość świata.
Bez względu na wyznanie, rasę, płeć, orientacje, wiek, narodowość;)
.ana

Nie widać lasu spoza drzew.

"Grubsi nie głupsi" - film na PLANETE
Bardzo skuteczny sposób na pozbycie się kilku kilogramów.
Bardzo skuteczny sposób na pozbycie się kilku kilogramów.
Tran
Jaka dieta dla pracownika umysłowego