Polecam - Cytrusow zel odswiezajacy do stop AVON

1. Data: 2003-06-20 11:00:58

Temat: Polecam - Cytrusow zel odswiezajacy do stop AVON
Od: "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Calkiem niedawno kupilam ten zel i musze przyznac, ze jestem z niego bardzo
zadowolona. Ma bardzo przyjemny, delikatny, cytrusowy zapach i znakomicie
nadaje sie do odswiezenia stop po calym dniu spedzonym w butach. Doskonaly
jest szczegolnie teraz, gdy temperatura za oknem bardzo duza, a stopy az
rosna i puchna w butach. Wiem, ze jest jeszcze w innym zapachu, ale jakos
tamten nie przypadl mi do gustu jak ten.

--
***Gosia_KIKI***
http://mgosia.blog.pl

1. Data: 2003-06-23 10:28:53

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia_KIKI" <g...@N...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bcuphi$7js$1@nemesis.news.tpi.pl...
: Witam,
: Calkiem niedawno kupilam ten zel i musze przyznac, ze jestem z niego
bardzo
: zadowolona.
[ciach]

A jakiej firmy jest ten żel?
Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-06-23 10:38:45

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> napisał w wiadomości

> : Calkiem niedawno kupilam ten zel i musze przyznac, ze jestem z niego
> bardzo
> : zadowolona.
> [ciach]
>
> A jakiej firmy jest ten żel?

Stawiam na taką, jaka jest w temacie ;)
Pozdrawiam
też Kasia

1. Data: 2003-06-23 10:43:52

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakiej firmy jest ten żel?
> Pozdrawiam,
> Kasia

Droga Kasiu!
Firma Avon. Zastanawialam sie nad kupnem tego cuda. Moje kolezanki tez to
chwala. Chyba sie skusze.

Pozdrawiam,
Katarzyna

Avon raz jeszcze