Polećcie jakąś grę towarzyską..?

1. Data: 2007-01-07 13:03:41

Temat: Polećcie jakąś grę towarzyską..?
Od: "rosak" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
pytanie trochę NTG ale nie do końca..
Szukam, dla siebie i żony jakiegoś zajęcia na wieczory, kiedy nasza 2'letnia
córka już śpi. Żona jest w 9 tym miesiącu ciąży więc możliwości mamy
niewielkie :)
Zazwyczaj układamy puzzle albo gramy w Eurobiznes ale ileż można.. Mam
zamiar kupić jeszcze Scrabble ale poza tym nic ciekawego na Allegro nie
rzuciło mi się w oczy. Był jeszcze pomysł - Magia i Miecz, ale to nie nadaje
się dla dwojga..
Na pewno znacie jakieś sposoby na wspólne zabicie nudy, będę wdzięczny za
podzielenie się pomysłami :)

rosak

2. Data: 2007-01-07 13:28:19

Temat: Re: Polećcie jakąś grę towarzyską..?
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rosak <h...@t...pl> napisał(a):

> Na pewno znacie jakieś sposoby na wspólne zabicie nudy, będę wdzięczny za
> podzielenie się pomysłami :)

Carcassonne. + ew dodatki.
Jest na rebel.pl
Bardzo polecam.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

3. Data: 2007-01-07 14:13:05

Od: "Bunny" <m_bunny@USUŃinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rosak" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nadaje się dla dwojga..
> Na pewno znacie jakieś sposoby na wspólne zabicie nudy, będę wdzięczny za

Boggle.
Rewelacja, myśmy w zeszłym roku całe święta przy niej spędzili z całą
rodziną

--
Pozdrawiamy
Marta i Arek 15 miesięcy

4. Data: 2007-01-07 16:00:48

Od: "Aga P." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się dla dwojga..
> Na pewno znacie jakieś sposoby na wspólne zabicie nudy, będę wdzięczny za

Rummikub.
lepiej w wiecej niz 2 osoby, ale i we dwoje sie da.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rummikub
http://www.gry-planszowe.pl/game.php/102/19/Rummikub
.html
my ze znajomymi swego czasu zarywalismy noce przez to :-)
Aga

5. Data: 2007-01-07 17:24:52

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szukam, dla siebie i żony jakiegoś zajęcia na wieczory, kiedy nasza 2'letnia
> córka już śpi. Żona jest w 9 tym miesiącu ciąży więc możliwości mamy

A tam, niewielkie... Co prawda pozycja misjonarska raczej nie wchodzi w grę, ale
wszystkie (prawie) pozostałe - jak najbardziej. A podobno orgazm przeżywany
przez kobietę w ciąży ma niezwykle pozytywny wpływ na dziecko. ;->

6. Data: 2007-01-07 17:26:02

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rosak" <h...@t...pl> napisał w wiadomości

> Na pewno znacie jakieś sposoby na wspólne zabicie nudy, będę wdzięczny za
> podzielenie się pomysłami :)

My mamy coś takiego
http://www.jawo.gd.pl/produkty/166
Bardzo dużo różnych obrazków (zdjęć). Jak chcę grać z moim 6cio letnim synem
to wybieram obrazki łatwiejsze i układam na stole mniej kartek. A jak gram z
mężem to potrafimy kartami cały stół zakryć i się świetnie bawimy :-).

Sylwia

7. Data: 2007-01-07 17:45:02

Od: "!`-`! Kasia" <info@[bez]e-dziecko.eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szukam, dla siebie i żony jakiegoś zajęcia na wieczory, kiedy nasza 2'letnia
> córka już śpi. Żona jest w 9 tym miesiącu ciąży więc możliwości mamy

Witam

A ja polecam troche z innej beczki, ale wg mnie rewelacyjne zabawy z cieniami :)
http://avaxhome.ru/games/shadow_art_pictures.html
Na stronie jest link do sciagniecia rysunków.

Przyda Wam sie na pewno do zabawiania Dzieciaków !

Katarzyna Kołodziej
http://allegro.pl/my_page.php?uid=5116022

8. Data: 2007-01-07 21:59:18

Od: "Kropelkaa" <k...@u...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga P." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Rummikub.
> lepiej w wiecej niz 2 osoby, ale i we dwoje sie da.

Tez polecam. Grywam w ta gre juz kilkanascie lat przynajmniej i mi sie nie
znudzila.
W 2 osoby tez moze byc calkiem ciekawie. Zamiast kupowac gotowej gry mozna
jej zasady przelozyc na zwyczajne karty. Tak gralam jako dziecko z mama -
pod nazwa remik wegierski... A karty przydadza sie do duuuuuzej ilosci gier.

Kropelka

9. Data: 2007-01-17 08:38:48

Od: "Boa" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Carcassonne. + ew dodatki.

Carcassonne dla tylko dwóch osób?
Boa.

Rozwód
Jak ten człowiek pogodził pracę z rodziną???
Wpłaty na fundacje charytatywne bez opłat prowizji
Prawo Ojca...
Wiwat niedojrzałość! ;)