Polonista - edukacja medialna/wykladowca policealne - Trojmiasto

1. Data: 2003-05-05 08:19:10

Temat: Polonista - edukacja medialna/wykladowca policealne - Trojmiasto
Od: "Monika" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje pracy jako nauczyciel polskiego w szkole:
podstawowej, gimnazjum lub w liceum a takze jako wykladowca w policealnych
szkolach.

Mam 28 lat, mieszkam w Gdansku. Jestem absolwentka Uniwersytetu Gdanskiego,
ze specjalizacja pedagogiczna i filmoznawcza, ukonczylam rowniez podyplomowe
studia komunikacji spolecznej - Public Relations.

Mam kilkultenie doswiadczenie w pracy jako redaktor i dziennikarz portalu
internetowego,
mam wiedze z zakresu reklamy, ksztaltowania wizerunku, nowych narzedzi rynku
medialnego.
Znam swietnie Internet i posiadam wiedze jak wykorzytsac go w pracy ucznia
jak i nauczyciela.

Moje cechy osobowe to: dobry kontakt z ludzmi, latwosc dialogu i kontaktu z
mlodzieza, pasja i zapal do pracy, chec rozwoju i doskonalenia zawodowego.

Podejme prace/wspolprace od nowego roku szkolnego 2003/2004,
nawet na godziny,

Monika Bogdanowicz

Telefony kontaktowe: (0-58) 303 15 71, tel. kom. 0-503-973-561

e-mail: m...@w...pl