Polpasiec

1. Data: 2003-05-20 12:45:06

Temat: Polpasiec
Od: "yutek" <Y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

mam w firmie dziewczyne ktora kiedys chorowala na polpasca (?) twierdzi Ona
ze lekarze stwierdzili ze jej choroba niejest zakazna i niewyslali jej na
oddzial dla chorych zakaznie, teraz po dwuch latach choroba dala znac znowu
o sobie i znowu twierdzi (wlasciwie to Ona mowi co mowia lekarze, ale moze
istniec prawdopodobienstwo ze mowi to dlatego zeby jej niewreczyc zwolnienia
chorobowego przymusowo, trudna sytuacja rodzinna gdzie liczy sie kazda
zlotowka :( ) ze niema zagrozenia. Moje obawy wynikaja stad, ze w firmie
oprucz normalnie zatrudnionych czesto przebywa moja zona z 6 miesiecznym
szkrabem no i o jego zdrowie boje sie najbardziej ale o zdrowiu reszty
zalogi niezapominajac oczywiscie. Stad pytanie: czy ta choroba moze byc
wogole niezarazliwa a jezeli nie to jak dlugo (mniej wiecej oczywiscie) moze
trwac leczenie? acha dodam ze niejest to typowy "...pasiec" bo jego
"ognisko zapalne" znajduje sie na lewej stronie glowy

Pozrawiam

Andrzej Sztukowski

2. Data: 2003-05-20 19:22:48

Temat: Re: Polpasiec
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli Twój 'szkrab' sie zarazi to zachoruje na ospę wietrzną, nie na
półpasiec. (Wiatrówkę prawie każdy przechodzi, im wcześniej tym lepiej) Żeby
tego dokonać musiałby tę koleżankę z przeproszeniem polizać po pęcherzykach
z płynem tam gdzie ona ma tego półpaśca. Więc spokojnie :-)
pozdr

3. Data: 2003-05-20 20:39:31

Od: "Sabina" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Owszem choroba może nie wymaga szpitalnego leczenia, ale przypadki
umiejscowienia się ogniska na głowie są ponoć groźne dla chorego i powodować
mogą powikłania. (z tego co wyczytałam - mój mąż na to chorował 2 razy - z
tym, że objawy miał na dolnych partiach ciała). Sama choroba jest bolesna,
może długo trwać. Wywołuje ją ten sam wirus, który wywołuje ospę wietrzną u
dzieci - o maluszka nie ma się co obawiać - chociaż pewnie lepiej byłoby
gdyby zachorował w troszkę późniejszym wieku.

Źle, że bieda zmusza ludzi do narażania zdrowia.

4. Data: 2003-05-21 22:15:23

Od: "yutek" <Y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Bardzo dziekuje za odpowiedz

Pozdrawiam

Andrzej

Do jakiego specjalisty udac sie z takimi objawami (nerki i zoltaczka jednoczesnie)?
zaburzenia rytmu serca?
DO OKULISTÓW I NEUROLOGÓW
ból - leczenie
Czy to mozliwe?