Polsaka - Zachód, Budzik - eutanazja

1. Data: 2014-02-13 18:22:47

Temat: Polsaka - Zachód, Budzik - eutanazja
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polsaka - Zachód, Budzik - eutanazja

tak tylko zestawiam poziom etyczny społeczeństwa polskiego i zahodniego.

W Polsce duże pieniądze idą na klinikę wybudzającą dzieci ze śpiączki,

na zahodzie by te dzieci uśpili, do grobu.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3b

2. Data: 2014-02-13 19:31:47

Od: Beatrica <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego że polacy to naród prymitywny, pozbawiony sumienia i jak dziecko charczy i
nigdy nie przestanie, zwierzęcy instynkt życia panikuje i przedłużają cierpienia.
A społeczeństwa zachodnie mają już głębszą świadomość, rozumieją że ktoś cierpi i
są zdolni tym samym do współczucia, sumienia, by skrócić męki.
To samo z pedofilią polakom nie przeszkadza jak im walą dzieci, a na zachodzie są
ogromne kary za coś takiego.
To samo z mordami kleru w Afryce obecnie, zachód to potępia, polacy nawet nie
dostrzegają.
Reasumując: polacy nie mają sumienia przez ideologie katolicką.

3. Data: 2014-02-13 20:33:55

Temat: Re: Polsaka - Zachód, Budzik - eutanazja
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dlatego że polacy to naród prymitywny, pozbawiony sumienia i jak dziecko
>charczy i nigdy nie >przestanie, zwierzęcy instynkt życia panikuje i
>przedłużają cierpienia.
JAk tylko zaczniesz harczeć skoczę po kogoś dubeltuwką by skrucił ci
cierpienie.

Za stanu wojennego był taki dowcip o policji:
Tuż pszed godziną policyjną policjant stszela do biegnącego człowieka i
zabija go.
Drugi policjant pyta :
- Dlaczego go zabiłeś, pszecież nie było jeszcze godziny policynej?
- Ja go znam, wiem gdzie mieszka, i tak by nie zdążył, to po co się miał
męczyć i biec?

4. Data: 2014-02-13 20:51:58

Od: Beatrica <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka
Buraczku prymitywny, uchwalili uchwałę do nieuleczalnych dzieci, dlaczego?
Bo kurestwem gruboskórym jest stać i patrzeć jak cierpi i to jeszcze cierpienie
przedłużać.
Dlaczego jest to gruboskórne kurestwo, bo taki śmierdziel uważa: to nie moje dupsko
tam się zwija nieuleczalnie z bólu, jestem takim prymitywem że dopuki moja dupa nie
cierpi to będe sobie tak stał , bo to czyjaś dupsko.
Głębsza świadomość polega na? To ktoś mi bardzo drogi i nie mogę patrzeć tylko pod
swoje dupsko, rozumiem że mam narzędzia które mi umorzyliwiają współodczuwanie a tym
samym litość.

5. Data: 2014-02-13 21:03:04

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo kurestwem gruboskórym jest stać i patrzeć jak cierpi i to jeszcze
> cierpienie przedłużać.

Obecnie jest tyle lekarstw uśmieżającyh bul, że twoje zahowanie dowodzi
zahodniego prymitywizmu i niedouczenia.

6. Data: 2014-02-13 21:13:12

Od: Beatrica <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka
Ach ta klerykalna propagada, jak to się dzieje że szpitale lepsze technicznie na
zachodzie tego niedostrzegają, co spływa z psychopatycznej mordy kleru i buraczków-
bo to nie moja dupa . Belgia uchwaliła ustawę dla dzieci w ostatniej fazie nowotworu.

7. Data: 2014-02-13 21:38:44

Od: Beatrica <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może najpierw przeczytasz dupsko bez sumienia ustawę bo:
1 Zgoda dziecka
2. Zgoda rodziców
3. Zgoda psychologów i pediatrów, że cierpienie dziecka jest czy psychiczne czy
fizyczne niedowytrzymania, w paraktyce ostatnia faza nowotworu.

8. Data: 2014-02-14 09:17:45

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>1 Zgoda dziecka
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)), w wieku np 3 lat?

>2. Zgoda rodziców
Oni niejednokrotnie doprowadzili do tego nowotworu, inni są skazywani za
znęcanie się inni zabijają, i się ma ih pytać ktoś?

>3. Zgoda psychologów i pediatrów, że cierpienie dziecka jest czy psychiczne
>czy fizyczne niedowytrzymania, w paraktyce ostatnia faza nowotworu.
To dopiero szrlatani, poza nawet medyczną skalą.

9. Data: 2014-02-14 10:17:50

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> W Polsce duże pieniądze idą na klinikę wybudzającą dzieci ze śpiączki,
> na zahodzie by te dzieci uśpili, do grobu.

Ks. Tischner kiedys powiedział, ze to nieprawda iż cierpienie
uszlachetnia.
Jeśli człowiek cierpi i nie ma szans na wyleczenie (czyli umiera)
powinno się dopuścić możliwość eutanazji.

10. Data: 2014-02-14 16:45:28

Od: Beatrica <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka
Oprawczyni dzieci jesteś.

Sandrusi stan jest coraz gorszy, nawet mi ciężko pisać,bo nie mogę w to wszystko
uwierzyć,co się dzieje z moją kochaną córeczką,to jakiś koszmar.Nie wiem nawet,od
czego zacząć,bo tak wiele się wydarzyło.Postanowiłam dzisiaj coś napisać,ponieważ
czuwam przy Sandrusi,noce są najgorsze,objawy nasilają się nocami.Od dłuższego czasu
nie przyjmuje już pokarmu,gdy lekarz powiedział,że ona już nigdy nie będzie
jadła,strasznie się rozpłakałam,niby wiem,jaka jest sytuacja,ale nadal miałam
nadzieję na poprawę. Nowotwór się rozrasta a w główce jest coraz mniej miejsca z tego
powodu, ciśnienie śródczaszkowe,skutkiem tego,są,objawy typu gorączka mózgowa,ciężka
do zbicia lekami,wtedy okładamy ją lodem. Jej ciało jest lodowate,tylko kark ma
gorący przy temperaturze. Powyginało jej nóżki, rączki. Sinieją jej dłonie i
stopy,słabe jest krążenie z tego powodu,już kilka dni nie da się zmierzyć
saturacji.Muszę na oko wiedzieć kiedy mam podkręcić tlen,jak gorzej oddycha a kiedy
zmniejszyć.Przy gorączkach ma drgawki i dreszcze,bardzo się poci,nie nadążam ją
przebierać,bo ciągle wszystko mokre.Myślałam,że już dużo widziałam i nic mnie nie
przerazi,ale myliłam się.Wiem na pewno,że nowotwór atakuje jej piękne oczka,są dni
,że gorzej widzi.Byłam przerażona patrząc,co się dzieje z jej oczami,latały we
wszystkie strony,drżały brwi i oczy,musiał być duży ucisk w głowie,bo w niektórych
momentach,był wytrzeszcz oczu.Patrzyłam i tuliłam ją, płakałam z bezsilności,ale
najgorsze było przede mną.Prężenia całego ciała nasilały się z minuty na minutę,ciało
robiło się całe jak kamień,trzymałam ją na siłę,żeby ją nie wyginało.Po podaniu leków
objawy ustąpiły.Ze zmęczenia zasnęłyśmy razem,obudził mnie dziwny odgłos z
brzucha.Podniosłam kołdrę i zamarłam,podkoszulka była cała z krwi,wokół Pega lała się
ciurkiem krew.Zrobiłam szybko gruby opatrunek,ale bardzo szybko przemakał
,zadzwoniłam na telefon dyżurny hospicjum. Pielęgniarka powiedziała,żebym żołądek
lodem okładała,aby naczynia krwionośne się obkurczyły. Sandrusia ma osłabione mięśnie
i z tego powodu Peg przepuszcza treść z żołądka i krew.Okłady pomagają na chwilę i
trzeba często opatrunki przy Pegu wymieniać.Wydawało się,że sytuacja jest opanowana,
dwa dni było spokoju.Gotowałam obiad i co chwilę zerkałam do Sandrusi,gdy weszłam do
pokoju zrobiło mi się słabo,jak zobaczyłam że z buzi i nosa leje się ciemna krew,po
chwili zaczęła wymiotować krwią.Zadzwoniłam kolejny raz do
pielęgniarki,powiedziała,że nie chciała mnie straszyć,wiedziała,że tak może
być.Lekarz i pielęgniarka powoli przygotowują mnie,że mogą się różne rzeczy jeszcze
dziać np.padaczki.Boję się zasnąć,

Dzisiaj segregując zdjęcia Sandrusi dotarło do mnie, jaka ona była wykończona
chorobą. Będąc z nią na codzień, przyzwyczaiłam się do jej lepszego i gorszego
wyglądu. Dzisiaj, oglądając zdjęcia ze szpitala, jak była już sparaliżowana,
zobaczyłam wrak człowieka, oglądałam i płakałam, patrzyłam, co choroba z nią zrobiła.
Nowotwór niszczył po kolei każdą część jej ciała. Wreszcie jej koszmar się skończył.
Cieszę się, że byłam przy niej, kiedy odchodziła na moich rękach. Cały czas sobie
tłumaczę, że już nie cierpi, ale jest mi ciężko.

http://sandrusia6.blogspot.com/search?updated-max=20
12-06-16T12:32:00-07:00&max-results=20&start=38&by-d
ate=false&m=1

Moja Suka kontra Macierewicz
No i kolejna AFERA.
To się dzieje teraz: Ludobójstwo