Polska - nietoleranycjny kraj

1. Data: 2002-12-16 10:34:24

Temat: Polska - nietoleranycjny kraj
Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... a tu prosze, ledwo murzyn pojawil w Reality Show (Bar 2),
a juz wygral! :-)
Generalnie jest tak, ze pojawialy sie i pojawiaja sie rozne hasla,
a to nietolerancja kobiet, a to rasizm i wiele, wiele.
Kiedys w to wierzylem ale pare razy sie zdziwilem,
wiec zaczelem sie blizej przygladac, w praktyce,
jak hasla sie przekladaja na rzeczywistosc -
i zdziwienie, okazuje sie ze to wszystko wyglada czesto
zupelnie inaczej niz sie wydaje.
Niekoniecznie odwrotnie, po prostu inaczej.
Zdrufka, Duch

1. Data: 2002-12-16 10:56:32

Temat: Re: Polska - nietoleranycjny kraj
Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Dec 2002 11:34:24 +0100, "Duch" <a...@p...onet.pl>
wrote:

>Generalnie jest tak, ze pojawialy sie i pojawiaja sie rozne hasla,
>a to nietolerancja kobiet, a to rasizm i wiele, wiele.

Mógłbyś rozwinąć wątek "nietolerancji kobiet"? ;-))

Amnesiac

1. Data: 2002-12-16 11:17:08

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" w news:atka7h$7hv$1@news.tpi.pl napisał(a):

> ... a tu prosze, ledwo murzyn pojawil w Reality Show
> (Bar 2), a juz wygral! :-)

A moze wygral wlasnie dlatego? Nie wiem jak jest w USA, ale na podstawie
tego co czasem slysze odnosze wrazenie, ze z powodu przeszlosci dochodzi
do dosc dziwnych sytuacji. Przykladowo dwoch bialych facetow bedzie mialo
jakas ostra sprzeczke. Dadza sobie po szlagu i na tym koniec. Co jednak w
sytuacji gdy to bedzie bialy i czarny? IMHO beda sie pilnowac znacznie
bardziej, poniewaz moze to zostac uznane za przejaw rasizmu. Byc moze w
Polsce ujawnilo sie cos podobnego? Czesc glosowala wiec za czarnym z baru,
bo on taki biedny, jest mu tak trudno na obcej ziemi, a jednak zachowuje
pogode ducha. Inni chcieli udowodnic (chocby sobie), ze nie sa rasistami.
Teraz gdy ktos zarzuci im nietolerancje beda mogli powiedziec stanowczo,
ze to nie prawda, bo w koncu przyczynili sie do zwyciestwa czarnoskorego w
reality show.

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-12-16 11:22:20

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiac" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> wrote in message >

> Mógłbyś rozwinąć wątek "nietolerancji kobiet"? ;-))

Moge rozwinac - mialem na mysli "dyskryminacja kobiet" :-))
Duch

1. Data: 2002-12-16 11:26:26

Od: "agugu" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnei
uszczesliwianie Polakow na siłe
bez sensu
jest wielu innych ludzi, nikoniecznie czarnych w Polsce
chyba Polsat przesadził

1. Data: 2002-12-16 11:29:55

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Dec 2002 12:22:20 +0100, "Duch" <a...@p...onet.pl>
wrote:

>Moge rozwinac - mialem na mysli "dyskryminacja kobiet" :-))

Jestem zwolennikiem dyskryminacji nietolerancyjnych kobiet. :-)

Amnesiac

1. Data: 2002-12-16 11:37:01

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" <o...@f...sos.com.pl> wrote in message

Troche zazartuje: ze niby ci rasisci sie zamaskowali i specialnie wybrali
murzyna,
zeby teraz uzywac sobie dowoli? :-)

A powazniej:

Watek litosci "on taki biedny" ... mozliwe, troche tak bylo, ale jesli juz -
tylko szczypte.
Ale to nie rasici tak czuli przeciez!

Jesli chodzi o "wspolczucie", to rzeczywiscie troche moglo tak byc.
W USA jednym z pierszych RShow - to bylo cos w jakby-dzungli,
wygral facet ktory okreslil sie jako hemoseksualista - potem podobno okazalo
sie ze to byla zagrywka - o nim nie byl.

Co do Baru - chyba jednak to nie byla litosc, tak sie ulozylo. Faworytem
byla
chyba dziewczyna Dobrusia - jednak pozostali ja tak atakowali, ze chyba
ludzie byli juz troche zmeczeni i pozostal ... Eryk (murzyn), tez faworyt.
Eryk tez byl "atakowany" przez grupe - zostal nominowany do opuszczenia
domu,
w pewnym momencie, ale sie wybronil. Wytrzymal nerwowo, i nie wkrecal sie
za bardzo w konflikty.
Inny faworyt, Adrian, wypadl, bo zaczely mu nerwy puszczac.

Acha - byl motyw "rasistowski" :-) I co ciekawe - niespodziewanie,
zademonstrowal to taki grupowy wesolek - "Gumis" (wczesniej spiewal chyba
w Idolu : cos o Gumisiach)
Cos sie nasmiewal ze murzyni to tylko na palmy, czy cos takiego.
W sumie glupkowate zagranie - i wylecial glosami telewidzow.

Zdrufka, Duch

1. Data: 2002-12-16 11:37:57

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiac" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> wrote in message

Moze jakas organizacja?

1. Data: 2002-12-16 11:40:26

Od: "Duch" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agugu" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> no wlasnei
> uszczesliwianie Polakow na siłe
> bez sensu
> jest wielu innych ludzi, nikoniecznie czarnych w Polsce
> chyba Polsat przesadził

Nie wiem czy ogladales/as - Eryk zdobyl to bo byl "dobry", lubiany i
tez przez zbieg okolicznosci, jak to zwykle bywa.
Duch

1. Data: 2002-12-16 11:47:34

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <atka7h$7hv$1@news.tpi.pl>,
szanowny kol. Duch pisze, ze:
> ... a tu prosze, ledwo murzyn pojawil w Reality Show (Bar 2),
<...>
> Niekoniecznie odwrotnie, po prostu inaczej.

i to tez jest nietoleranacja, to nie normalne zeby czarny byl zwyklym
szarym czlowiekiem w Polsce

1/ gdyby ten czlowiek byl bialy - czy wygralby?
2/ gdybysmy byli w dajmy na to we francji albo innej afryce - wygralby?

(nie znam goscia wiec i nic do niego nie mam)

--
Marsel

Archiwum
impertynencje wobec Alberta Jachera
Odpowidź a może podsumowanie wątku Dylemat
psychologia w negocjacjach
A w Trójce..