Polski Fritzl

1. Data: 2008-09-10 09:39:55

Temat: Polski Fritzl
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby mi w humanitarny sposób wytłumaczyć, dlaczego kastracja
chemiczna, np. w takich przypadkach, jest niehumanitarna? Jakoś nie
potrafię tego zrozumieć.

BTW Oglądaliście wywiad z tą matką?

http://www.tvn24.pl/2158095,28377,0,1,1,strach-i-mil
czenie,wideo.html

Gwiazda! Rzygać się chce.

Ewa

2. Data: 2008-09-10 09:49:14

Temat: Re: Polski Fritzl
Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś nie potrafię tego zrozumieć.

No bo jesteśmy "cywilizowani" noo....i poprawni politycznie oraz pod każdym
innym względem też.

3. Data: 2008-09-10 09:56:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Sep 2008 11:39:55 +0200, medea napisał(a):

> Czy ktoś mógłby mi w humanitarny sposób wytłumaczyć, dlaczego kastracja
> chemiczna, np. w takich przypadkach, jest niehumanitarna? Jakoś nie
> [...]

Nie obejrzałam do końca. Nie chce mi się rzygać. To kaleki emocjonalne i to
wszystko. Wszyscy troje.
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

4. Data: 2008-09-10 10:03:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie cię to nie pocieszy, ale dla mnie byłaby _w tym wypadku_
Humanitarna kara śmierci.

--
CB

5. Data: 2008-09-10 10:13:10

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Pewnie cię to nie pocieszy, ale dla mnie byłaby _w tym wypadku_
> Humanitarna kara śmierci.

Pocieszy - nie pocieszy. Dla mnie też, ale skoro to niemożliwe, to
optowałabym za kastracją jakąkolwiek.

Ewa

6. Data: 2008-09-10 10:22:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W takim razie dodam tylko, że to byłaby najlepsza przestroga
dla innych.

Niemniej jest to realnie niemożliwe, gdyż m.in. spowodowałoby
reakcję polegającą na mordowaniu ofiar, a zatem byłoby nieroztropne
i głupie.

Musimy również i w takich wypadkach trzymać się w ramach
cywilizacji i nie wykraczać poza nie. Niestety.
Pocieszam się w tym myślą, że jest w tym jakaś nadrzędna,
wyższa mądrość, oraz konieczność.

--
CB

7. Data: 2008-09-10 10:35:39

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
> [...]

Znowu jakas medialna sensacja i to ... w skali europejskiej (?!!)
Molestowanie przez rodzica to chyba nie jest jakas mega, mega rzadkosc?

aha, roznica z Fritzem polega na tym ze dziewczyna nie byla wieziona.

Duch

8. Data: 2008-09-10 10:48:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tusk o przymusowej kastracji pedofili:
http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/200
80909/AKTUALNOSCI/274992226

Z ostatniej chwili: Kopacz zapowiada przyspieszenie prac nad prawem
pozwalającym na przymusową kastrację pedofili z głosowaniem w Sejmie
za miesiąc.

Jestem w 100%-ch ZA tym, aby tak sie stało (a modyfikacja była zatwierdzona
przez Sejm), zaś ogólnie: aby prawo w PL stało się realnym problemem dla
zwyrodnialców oraz przestępców, natomiast chroniło normalnych obywateli,
a zwłaszcza ofiary przestępstw.

9. Data: 2008-09-10 10:49:15

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> "medea" <e...@p...fm> wrote in message
>
> Znowu jakas medialna sensacja i to ... w skali europejskiej (?!!)
> Molestowanie przez rodzica to chyba nie jest jakas mega, mega rzadkosc?

I co z tego wynika?
Że nalezy uznać, że mówienie o tym w mediach to od razu medialna sensacja?
Wlasnie warto o tym mowic glosno.

pozdr.
o.

10. Data: 2008-09-10 11:07:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Sep 2008 12:13:10 +0200, medea napisał(a):

> Pocieszy - nie pocieszy. Dla mnie też, ale skoro to niemożliwe, to
> optowałabym za kastracją jakąkolwiek.
>
> Ewa

Jeśli już - to za odmóżdżeniem. Ale przecież to byłaby kara śmierci, a ja
jej nie popieram. gdyby było możliwe życie po odmóżdżeniu, no to bym była
za taką karą.
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby
siebie poznać."
S. Lem

Boska Ikselka cd.
Re: Boska Ikselka
POMAGAJAC ALIANTOM PL SZKODZILI POLSCE !!!
My sie tu klocimy a tymczasem...
do Jacka 0700