Pomoc dla samotnej matki.

1. Data: 2005-08-04 06:48:33

Temat: Pomoc dla samotnej matki.
Od: Dobi <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Moja znajoma w tej chwili matka samotnie wychowująca małe dziecko,
znalazła sie w trudnej sytuacji materialnej (utrata pracy, zamieszkanie
w regionie o wysokim bezrobociu itp). Gmina proponuje zapomogę cos kolo
100zl i koniec co nie wystarczy na utrzymanie. Szansa na zasiłek może
być za jakieś 4 miesiące. Pytanie jak jej pomoc, jakieś fundacje itp.

P.S.
Oczywiście mogę zrobić przelew, ale obawiam sie ze ona go nie przyjmie
bo juz kiedyś jej pomogłem materialnie.

Pozdrawiam,
D.

2. Data: 2005-08-16 16:24:29

Temat: Re: Pomoc dla samotnej matki.
Od: "es" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są organizacje i fundacje, które mogą jej pomóc. Podaj województwo, może będę
mogła podać konkretne miejsca, ew. poszukaj na sieci....
pozdr
es

prezent ślubny
moje doświadczenia... Cd.