Pomoc psychologa

1. Data: 2004-01-17 17:33:55

Temat: Pomoc psychologa
Od: vlad <v...@u...chem.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Gdzie w Trojmiescie mozna uzyskac pomoc psychologiczna i czy mozna ja
uzyskac w ramach ubezpieczenia zdrowotnego. Jak to jest?

Pozdrawiam

V.

1. Data: 2004-01-17 17:51:13

Temat: Re: Pomoc psychologa
Od: "morya" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie w Trojmiescie mozna uzyskac pomoc psychologiczna i czy mozna ja
> uzyskac w ramach ubezpieczenia zdrowotnego. Jak to jest?
>
> Pozdrawiam
>
> V.

tutaj znalazłam listę psychoterapeutów. Może coś znajdziesz.
http://ptp.amg.gda.pl/lista.htm

a w kwestii formalnej, to najlepiej byłoby udać się do szpitala na oddział
zdrowia psychicznego, być może jest w gdańsku klinika przy Akademii Medycznej.
Tam powinni udzielić informacji w kwestii refundacji i innych. O ile mi
wiadomo, to chyba trzeba mieć skierowanie na leczenie, żeby mieć refundowaną
psychoterapię. Ale naprawdę nie jestem pewna - kwestie refundacji
czegokolwiek z narodowego funduszu zdrowia to największa enigma naszch czasów;)

1. Data: 2004-01-17 17:56:16

Od: "morya" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:) znalazłam też poradnie zdrowia psychicznego.
http://www.swiatpsychologii.pl/pomoc/poradnie.html

tam powinni wiedzieć.
pzdr
morya

1. Data: 2004-01-17 20:11:48

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

vlad wrote:

> Witam!
>
> Gdzie w Trojmiescie mozna uzyskac pomoc psychologiczna i czy mozna ja
> uzyskac w ramach ubezpieczenia zdrowotnego. Jak to jest?

Tam gdzie mają kontrakt z Funduszem Zdrowia można korzystać z usług
psychologa w ramach ubezpieczenie. Głównie dotyczy to poradnii zdrowia
psychicznego. Konkretne informacje możesz uzyskać poprzez stronę odziału
NFZ:
http://www.nfz-gdansk.pl/ubezpieczeni/gdzie/index.ht
ml lub dzwoniąc do
Waszego odziału. Ich obowiązkiem jest udzielać takich inrormacji, także
trzeba ich wykorzystać :) Póki jeszcze istnieją ;)

Może na grupie regionalnej dotyczącej trójmasta, polecili by Ci kogoś
bardziej konkretnego.

Powodzenia...
--
Pozdrawiam, Magdalena S.

"Aby zdobywać wielkość, człowiek musi tworzyć, a nie odtwarzać"
Antoine de Saint - Exupery

strach
test
test