Pomoc w wygraniu konkursu

1. Data: 2011-08-11 20:46:26

Temat: Pomoc w wygraniu konkursu
Od: Łoś <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich ;)

Biorę udział wraz z narzeczoną w konkursie i walczymy o ślub na Santorini.
Nie trzeba się rejestrować/logować/przepisywać kodu captcha/posiadac konta
na fejsbuku - jedyne co należy kliknąć łapkę z kciukiem uniesionym ku
gorze,
umieszczona bezpośrednio pod zdjęciem konkursowym, które znajduje się
tutaj:

http://tnij.org/mue4

"Lubie to" Facebooka NIE jest brane pod uwagę.

Niestety ja nie posiadam dynamicznego IP i mogłem zagłosować tylko raz.

Konkurs trwa do dnia 15 sierpnia 2011 r. (do godziny 23:59) włącznie.

Dziękuję wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam
M&M