Pomoc w zaprojektowaniu

1. Data: 2007-08-07 11:29:05

Temat: Pomoc w zaprojektowaniu
Od: Michal <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilem przed wejściem 2 pojemniki na rośliny, chcialbym tam coś posadzić
zeby było symertyczne względem drzwi, zasłaniało skrzynkę z licznikiem, i
ładnie wyglądało.
sam mam problem z wymyśleniem co tam ma być, iglaki? moze po każdej stronie
klon, nie wiem, moze ktos coś zaproponuje? chodzi o to zeby były różne
rośliny raczej iglaki i liściaste,

jeśli jest na grupie projektant zieleni to chętnie nawiaze wspolprce
odpłatnie.

tak to wygląda:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b69ce0b3458e050
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd7b7291bd15bb1f
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02b2a63f4c95113a
.html--
rozmiary:
przy ścianie 2,5 metra
od frontu równolegle do ściany 1,4 metra
wysokość czyli od ściany do krótszego boku 0,8 metra

Pozdrawiam dnia 2007-08-07 13:20:03
Michał

2. Data: 2007-08-07 13:31:37

Temat: Re: Pomoc w zaprojektowaniu
Od: "Holly" <2...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zrobilem przed wejściem 2 pojemniki na rośliny, chcialbym tam coś posadzić
> zeby było symertyczne względem drzwi, zasłaniało skrzynkę z licznikiem, i
> ładnie wyglądało.

Skrzynka od czasu do czasu będzie otwierana, prawda? Nie zapomnij o tym ;)
Można ją będzie pomalować w kolorze bardzo zbliżonym do elewacji.

> sam mam problem z wymyśleniem co tam ma być, iglaki? moze po każdej
> stronie
> klon, nie wiem, moze ktos coś zaproponuje? chodzi o to zeby były różne
> rośliny raczej iglaki i liściaste,

Może... kompozycja z samych iglaków. Ciemnozielony wysoki stożek, przed nim
o połowę niższa w soczystym odcieniu zieleni kula, a obok plama czegos
płożącego i niskiego w żółto-zielonym odcieniu.

H.

3. Data: 2007-08-07 18:46:01

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli jest na grupie projektant zieleni to chętnie nawiaze wspolprce
> odpłatnie.

Czy dobrze zrozumiałem,do posadzenia dwóch krzaków, potrzebujesz
projektanta zieleni?To znaczy, do zaprojektowania, gdzie posadzić,
bo do posadzenia będzie specbrygada?
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2007-08-07 19:35:13

Od: Michal <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7 Aug 2007 20:46:01 +0200, mirzan napisał(a):

> Czy dobrze zrozumiałem,do posadzenia dwóch krzaków, potrzebujesz
> projektanta zieleni?To znaczy, do zaprojektowania, gdzie posadzić,
> bo do posadzenia będzie specbrygada?
> Pozdrawiam.Mirzan
zle zrozumialas, posadze sam.
szukam racy CO posadzić zeby pasowało, nie rozrosło sie na cały dom i było
ładne, tuje to kazdy potrafi kupic i posadzić. ja szukam czegoś wiecej.

--
Pozdrawiam dnia 2007-08-07 21:33:38
Michał

5. Data: 2007-08-07 20:18:25

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal napisał(a):

> zle zrozumialas, posadze sam.
> szukam racy CO posadzić zeby pasowało, nie rozrosło sie na cały dom i było
> ładne, tuje to kazdy potrafi kupic i posadzić. ja szukam czegoś wiecej.

Mogę ci wymienić 1000 różnych roślin które mozna tam posadzić. Sprecyzuj
pytanie, powiedz co lubisz.

Kaśka

6. Data: 2007-08-07 21:06:01

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szukam racy CO posadzić zeby pasowało, nie rozrosło sie na cały dom i było
> ładne, tuje to kazdy potrafi kupic i posadzić.  ja szukam czegoś wiecej.

Kryteria spełnia tylko miłorząb. Należy do iglaków, a liście ma jak klon.
Mniej więcej.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2007-08-08 07:14:12

Od: Michal <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7 Aug 2007 23:06:01 +0200, mirzan napisał(a):

> Kryteria spełnia tylko miłorząb. Należy do iglaków, a liście ma jak klon.
> Mniej więcej.
> Pozdrawiam.Mirzan
miłorząb akurat mam, ale w winnym miejscu piękny ale strasznie dluuuugo
rosnie. ;)

--
Pozdrawiam dnia 2007-08-08 09:13:39
Michał

8. Data: 2007-08-08 07:48:23

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1fbsndcz3mvdz.o3i7vsg3o0ax$.dlg@40tude.net Michal
<u...@o...pl> napisał(a):

> miłorząb akurat mam, ale w winnym miejscu piękny ale strasznie
> dluuuugo rosnie. ;)

Hejka. Skrzynka powinna być zakryta przez cały rok więc raczej należy
posadzić jakieś iglaki. Nie wiem czy tam jednak nie ma za mało światła?
Pozdrawiam sytuacyjnie Ja...cki

problem z jodla kaukaska
problem z jodla kaukaska
EM a ochrona roślin