Pomocy !!

1. Data: 2000-12-19 09:13:44

Temat: Pomocy !!
Od: "upss" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Potrzeboje jakiejs szybkiej i dobrej potrawy na kolacje we 2 przy swiecach.
u...@k...net.pl

1. Data: 2000-12-19 10:13:51

Temat: Re: Pomocy !!
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"upss" <p...@p...fm> wrote in message news:91n8ok$hf1$1@news.tpi.pl...
> Potrzeboje jakiejs szybkiej i dobrej potrawy na kolacje we 2 przy
swiecach.
> u...@k...net.pl

Zrób to: przepis podał kiedyś (Na)Lesnik
robi się na patelni góra 15 minut!!!!!( możesz zrobić godzinę, dwie
wcześniej i tylko podgrzać), ryż zrób w torebkach wspólnie ze swoim
Ukochaniem i już.Jest super, do tego jakieś winko- możesz proporcje
zmniejszyć o pół...Twoje ukochanie będzie zachwycone - WYPRÓBOWANE:)))

KURCZAK PO KOREAŃSKU - pycha

Składniki dla 3-4 osób:
40 dag piersi z kurczaka,
40 dag porów(czyli dwa bardzo duże pory- biała część),
2 czerwone strączki chili- zamiennie chili w proszku,
2 łyżki oleju,
sól,
słodka papryka w proszku,
1 opakowanie śmietany kremówki (200 ml)- ja dawałam 36%,
1 puszka brzoskwin (425 ml)- ja dodaję pół puszki , (mozna wymiennie
morele )
2 łyżeczki mąki ziemniaczanej),
2 łyżki soku z cytryny, plastry cytryny do przybrania.
Filety z kurczaka umyć, osączyć i pokroić na małe kawałki. Pory oczyścić,
umyć i pokroić w plasterki. Jeden strączek chili pokroić wzdłuż,usunąć
pestki i drobno posiekać.
Olej rozgrzac, podsmażyć na nim mięso. Dodać posiekaną chili, krótko
smażyć. Doprawić solą i słodką papryką.
Pory połączyć z produktami na patelni i krótko smażyć. Dodać 1/4
litra wody i śmietanę. Gotować na dużym ogniu około 5 minut. Brzoskwinie
osączyć,
zebrać sok, owoce pokroić w kostkę. Rozrobioną odrobiną wody
mąkę ziemniaczaną dodać na patelnię, zagotować. Zagrzać w tym owoce.
Wszystko jeszcze raz posolić, przyprawić do smaku sokiem z brzoskwiń i
cytryny.
Podawać z plasterkami cytryny i posiekaną chili. Podawać z dodatkiem
sypkiego ryżu lub ze świeżą bagietką.

Chili w proszku( zamiast w strąkach) dodaję zwykle podkoniec smażenia
(uwaga-nie przesadzić z chili- delikatnie) . Zamiast 1/4 litra wody można
dodać wodę i
sok z brzoskwiń .

Zachwalała przepis Jola

PS: (Na)Lesnik- pozdrowionka:)

1. Data: 2000-12-22 09:04:15

Od: "\(Na\)Lesnik" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> swiecach.
>
> Zrób to: przepis podał kiedyś (Na)Lesnik

(ciach)

> Zachwalała przepis Jola
>
> PS: (Na)Lesnik- pozdrowionka:)

Dzięki!!! Żyję, ale ostatnio mam dość dużo pracy, pomimo tego, że idę na
łatwiznę i na Święta jadę do mamy - zażyczyła sobie ładnej choinki od syna
leśnika, mam nadzieję, że jej się spodoba. Miałem trochę zaległości i teraz
czytam po 500 postów dziennie, kosztem snu oczywiście. Jednak śledzę
dzielnie Wasze poczytania w kwestii Świąt i chyba Wam trochę zazdroszczę...

A tak przy okazji: Jola co z grzankami Misia Puchatka zaraz po otwarciu
patrzałek?

I to już chyba koniec. Nie!!! Zapomniałbym o najważniejszym!!!

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam wszystkim, aby
były one zdrowe i spokojne, oby nic Wam nie przywarło do dna garnków,
patelni itp., a Gwiazdor oprócz rózgi przyniósł coś jeszcze...

--
(Na)Leśnik

Co do L.O.S.O.S.i.a ??? - SUPER HIPER PILNE!!!
Jak podac karpia?
WWW Wirtualna Kuchnia - poprawka i zyczenia :-)
kutia
Co zrobic z nadmiarem zuru buraczanego