Pomocy-gąsiennice

1. Data: 2005-06-24 20:42:37

Temat: Pomocy-gąsiennice
Od: "w.staniszewska" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gąsiennice pożarły wszystkie liście na moich topolach. Wygląda to tak,
jakby przeszła po nich szarańcza. To już drugi rok tak pastwią się nad moimi
drzewami. Żeby były mniejsze, nie byłby to problem, aby je opryskać,a tak
nie wiem , co z nimi robić. Proszę o pomoc. Może jest jakiś sposób?

2. Data: 2005-06-25 00:46:43

Temat: Re: Pomocy-gąsiennice
Od: "Moon" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "w.staniszewska" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> Gąsiennice pożarły wszystkie liście na moich topolach.

gąsienice... topole...

szara rzeczywistość:(

moon

3. Data: 2005-06-27 19:48:41

Od: "komix" <komix#epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gąsiennice pożarły wszystkie liście na moich topolach. Wygląda to tak,
> jakby przeszła po nich szarańcza. To już drugi rok tak pastwią..

Prawdopodobnie jedna z brudnic, potrafi skasować w kikka lat hektary lasu.
Najlepszy jest srodek owadobójczy Bi58 Nowy. Cuchnie szpetnie, ale działa
układowo, robal zje listek i po nim. Najlepsze są opryski, ale można też
podlewać rośliny. Najlepiej w połowie kwietnia, zasadź sie na nie w
przyszłym roku.
--

pozdr
komix