Pomóżcie!!!

1. Data: 2002-05-31 16:24:35

Temat: Pomóżcie!!!
Od: "pafio" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
Nigdzie nie znalazłem newsów pedagogika, więc wysyłam tego posta na różne
pokrewne grupy.
Mam zamiar studiować pedagogikę. Czy nie wiecie na jakie uczelnie w Wa-wie
mają dobry poziom?
Ostatnio myślałam o APS im .M.Grzegorzewskiej, może ktoś wie coś więcej o
tej uczelni, a jeśli nie to może znacie jakieś inne?
Byłabym wdzięczna za wszystkie informacje(zwłaszcza te, których nie ma na
oficjalnych stronach uczelni np. jaką trzeba mieć średnią, jaki poziom
itd.).
Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję.
Inka
i...@w...pl

2. Data: 2002-07-23 12:48:26

Temat: Re: Pomóżcie!!!
Od: Joanna Wlazik <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak to jest w Warszawie, ja skończyłam pedagogikę w Poznaniu,
na uniwerku i chwalę sobie, a do dyplomu dostałam certyfikat jakości
kształcenia Konferencji Rektorów Uniwersytetów Poskich:-))

Pozdrawiam
Yo

pafio wrote:

> [...]
> itd.).
> Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję.

new age post
Prosba o pomoc
Czat z rektorem SGH w portalu Gazeta.pl
Praktyki.