Pomóżcie Patrykowi

1. Data: 2008-03-19 11:15:46

Temat: Pomóżcie Patrykowi
Od: lew1 <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

z jg24.pl
/Tekst publikujemy na prośbę najbliższej rodziny chłopca, która
mieszka w Kowarach/

Jestem mamą 6-letniego Patryka, u którego zdiagnozowano w kwietniu ur.
ostrą białaczkę limfoblastyczną z hiperleukocytozą. Choroba
postępowała bardzo szybko. Lekarze nie dawali dużych szans mojemu
dziecku na przeżycie. Rokowania były poważne i niepewne. Praktycznie
od razu zaczęto wprowadzać Patryka w stan remisji, aby zacząć leczenie
chemioterapią. Na początku chemioterapia w dużym stopniu poprawiła
stan zdrowia Patryka, ale po przejściu na tzw. "ciężką chemię", która
składała się z 6 cykli, jego stan nie tylko zdrowotny, ale i
psychiczny z dnia na dzień pogarszał się. Wyniki badań wahały się
opóźniając kontynuowanie leczenia. Podczas 5-tego cyklu serce Patryka
nagle przestało bić. Po ciężkiej i długiej reanimacji udało się
odzyskać moje dziecko. Decyzją lekarzy Patryk nie otrzymał szóstego -
ostatniego cyklu, zostały zastosowane natomiast naświetlania i tym
samym konieczność przeszczepu szpiku kostnego, które jest bardzo
kosztowne. Ale tylko ono daje mojemu dziecku szansę na przeżycie.
Przeszczep odbędzie się 24.01.2008. Potem wszystko będzie zależało od
jego przyjęcia.... Potrzebuje teraz więcej pieniędzy na lekarstwa.
Nasza rodzina jest w ciężkiej sytuacji finansowej. W chwili obecnej
nie mogę pracować, gdyż mój syn wymaga całodobowej opieki. Jedynym
żywicielem jest mój mąż. Oprócz Patryka mamy jeszcze dwoje dzieci - 6
letnią córkę (siostrę bliźniaczą Patryka) i 10 letniego syna. Leczenie
szpitalne jest jak najbardziej refundowane, natomiast wszystkie
lekarstwa osłonowe, które są sprowadzane z zagranicy i pieluchy
jednorazowe, jak wiele innych potrzebnych rzeczy, wiążą się ze
znacznymi wydatkami.
Zwracam się z gorącą prośbą o wsparcie finansowe dla mojego synka.
Każda ofiarowana kwota, nawet najmniejsza, znacznie ułatwi i
przyspieszy postęp w leczeniu Patryka.

Z poważaniem,
Madgalena Sobejko
Dąbrowica 39/1 58-500 Jelenia Góra

Nr mojego konta:
Bank PKO BP S.A. o/ Jelenia Góra
Nr 37 1020 2124 0000 8102 0083 0810

Konto Fundacji NA RATUNEK DZIECIOM Z CHOROBĄ NOWOTWOROWĄ
ul. Świdnicka 53, 50-030 Wrocław
21 1020 5242 0000 2802 0127 9512
z dopiskiem "Patryk Sobejko"