Pomóżcie Wrocławianki!!!

1. Data: 2004-07-25 18:13:32

Temat: Pomóżcie Wrocławianki!!!
Od: "Ala" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam następujący problem. Mieszkam w Środzie Śląskiej i mojej pasmanterii nie
ma wszystkich kolorów nici DMC!!! Nie wiem, czy to prwda, że jakas firma
wykupila w Polsce DMC i nie dba o jej interesy?! Tak mi powiedziano w
pasmanterii :( Czy we Wrocławiu jest jakas pasmanteria lub hurtownia, gdzie
jest cala paleta kolorów? W jakich cenach?
Z gory bardzo dziekuje! Pozdrawiam! I czekam zniecierpliwiona :) Ala

1. Data: 2004-07-26 10:31:44

Temat: Re: Pomóżcie Wrocławianki!!!
Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie kolory DMC znajdziesz w pasmanterii na ul. Kolejowej (obok ul.
Zielińskiego). Niestety nie jest to tania pasmanteria. Warto odwiedzic
pasmanterie w DH "Lotos" (pl. Legionow). Tam mozna kupic DMC po 1,90.
Pozdrawiam
Beata

... te spodnie [szydełko]
[koronka klockowa] konkurs