Pomóżcie-jeśli łaska

1. Data: 2004-07-05 20:46:37

Temat: Pomóżcie-jeśli łaska
Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam jak się dobrać do tych informacji.
Chodzi mi o takie małe różne trawki a nieznam ich nazw.
Mozna porównać je do mchu, choć mają inną formę.
Rosną często na ogrodkach dzialkowych wśród
kamieni, ścieżek i przy ogrodzeniach.
Są różne-różniste. Miewają małe kwiatki a czasami źdzbła tylko.
Tworzą dywany, choć chyba powoli rosna.
Nie są wysokie. Takie okrywkowe.
Chodzi mi o nazwy polskie lub łacińskie bo sie musze przygotować
i poogladac wcześniej nim zacznę szukać w sprzedaży.

W goglach wyskakuje mi jakas ksiazka co ja wszyscy sprzedaja.
amw

2. Data: 2004-07-06 07:07:11

Temat: Re: Pomóżcie-jeśli łaska
Od: "tadeusz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaMaja Walczakiewicz" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i poogladac wcześniej nim zacznę szukać w sprzedaży.
>
> W goglach wyskakuje mi jakas ksiazka co ja wszyscy sprzedaja.
:)
jesli maja kwiatki
to nie sa to trawy a Zawciąg nadmorski
:)
newsgate juz drugi dzien nie wysyla mi grup na skrzynke

y poydrowieniami i usmiechami
?hehehe

3. Data: 2004-07-06 08:41:01

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tadeusz" <s...@s...pl>
[...]
> newsgate juz drugi dzien nie wysyla mi grup na skrzynke

A co, cyrograf im podpisałeś?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

4. Data: 2004-07-06 13:16:25

Od: "tadeusz" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "tadeusz" <s...@s...pl>
> [...]
>
> A co, cyrograf im podpisałeś?
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy
:))))
chyba sie dopatrzyli
ze nie podpisalem jak przestali przesylac
a ta opcja dla mnie najwygodniejsza
:)\
czy jest jeszcze taka inna bramka niz ta na www.newsgate.pl
przez ktora mozna sciagac grupy na konto e-mail
?
po paru latach trudno przestawic sie na inne korzystanie z grup
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

plewienie irgi