Poncz czy coś takiego

1. Data: 2004-07-28 18:33:01

Temat: Poncz czy coś takiego
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. W sobotę robię imprezę i moja mama wymyśliła coś takiego, co ona
nazywa ponczem, ale wg. przepsisów z netu, to poncz wygląda jakoś inaczej.
Chodzi mi o coś takiego, żeby w takiej dość dużej misie były różniste owoce,
zalane alkoholem, pewnie czymś jeszcze. Nie wiem czy to jest poncz czy nie,
ale może ktoś tu coś takiego robił? To co znalazłam raczej zawierało jeden
gatunek owoców, albo wcale tylko ewentualnie soki. Wolę nie eksperymentować,
bo to rżnie bywa, szczególnie, gdy w grę wchodzi alkohol.
Dzięki z góry.
Maga

1. Data: 2004-07-28 18:57:02

Temat: Re: Poncz czy coś takiego
Od: "mleczarz" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co znalazłam raczej zawierało jeden
> gatunek owoców, albo wcale tylko ewentualnie soki. Wolę nie
eksperymentować,
> bo to rżnie bywa, szczególnie, gdy w grę wchodzi alkohol.

Osobiście mogę polecić podanie tego nie w misie tylko w skorupie arbuza.
Trzeba kupić wielką sztukę, przekroić na pół, miąższ zjeść a samą skórę (
połówkę ) zamrozić na "kość". Masz wtedy zapewnione, że napój przez kilka
godzin będzie bardzo zimny i smaczny.
Pozdrawiam
mleczarz

witam-to mój debiut :) pytanie o szpinak :)
KULKI Z PLATKÓW OWSIANYCH....
Ogórki małosolne - propozycja FAQ :-)
Focaccia, ciabatta (czyli woda mi sie leje ;-))
sonda o koszach kuchennych i wyrzucaniu smieci:)