Popatrzmy na skład.

1. Data: 2021-11-23 22:17:11

Temat: Popatrzmy na skład.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,Genotoksyczność/rakotwórczość
Nie przeprowadzono badań genotoksyczności ani rakotwórczości.
??????Nie przewiduje się, aby składniki szczepionki (lipidy i mRNA)
miały potencjalne działanie genotoksyczne."

A co z zaszczepionymi, jeśli się kiedyś zacznie ,,przewidywać"? Na jakiej
podstawie się ,,nie przewiduje"? Przecież ,,NIE BADANO." To ma być
ZAPEWNIENIE, czy tylko żałosny dupochron na odczep się??

,,6. Zawartość opakowania i inne informacje
Co zawiera lek Comirnaty
,,o Substancją czynną leku jest szczepionka mRNA ,,

CZYLI CO KONKRETNIE? Przecież to nie jest ,,szczepionka". Nie wiadomo, co
autor miał na myśli? - eeee, chyba on wiedział, tylko my mamy nie wiedzieć
i nie pytać.

,, przeciw COVID-19.
Po rozcieńczeniu fiolka zawiera 6 dawek po 0,3 ml z 30 mikrogramami mRNA
każda.

o Pozostałe składniki to:
- ((4-hydroksybutylo)azanediyl)bis(heksano-6,1-diyl)bi
s(2-dekanian heksylu)
(ALC-0315) - 2-[(glikol polietylenowy)-2000]-N,N-ditetradecyloacetamid
(ALC-0159)
- 1,2-distearoilo-sn-glicero-3-fosfocholina (DSPC)
- cholesterol
- potasu chlorek
- potasu diwodorofosforan
- sodu chlorek
- disodu fosforan dwuwodny
- sacharoza
- woda do wstrzykiwań"

https://ec.europa.eu/health/documents/community-regi
ster/2021/20210202150883/anx_150883_pl.pdf#page=10

I proszę mi tu nie cytować luźnych ,,recenzji składu" i domysłów z jakichś
pokątnych plotkarskich kowidiockich gazetek.
--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-11-24 09:57:23

Temat: Re: Popatrzmy na skład.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2021 o 22:17, XL pisze:
> [...]

> autor miał na myśli? - eeee, chyba on wiedział, tylko my mamy nie wiedzieć

Wiadomo co miał na myśli.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Szczepionka_RNA

To, że przeciętna XLka nie ma o tym pojęcia i nawet nie jest w stanie
zrozumieć opisu przeznaczonego dla przeciętnego człowieka, to nie
znaczy, że nikt nie ma pojęcia.

> I proszę mi tu nie cytować luźnych ,,recenzji składu" i domysłów z jakichś
> pokątnych plotkarskich kowidiockich gazetek.

A czego się spodziewasz?
Nie masz bladego pojęcia jak działa i z czego składa się zwykła lodówka,
ale działa i jej używasz. Jak kupujesz lodówkę, to domagasz się
załączenia podręcznika od termodynamiki i składu chemicznego czynnika
chłodniczego, bo inaczej boisz się włożyć wtyczkę do kontaktu?
A jak wybuchnie? Musisz koniecznie pozbyć się lodówki z domu.

Kupujesz jedzenie w sklepie? Nie boisz się tego jeść bez znajomości
składu? To musisz uważać na pasztet z królika, bo może ci wyrosnąć futro
na plecach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piot

Kowidoabsurdy niemieckie / c.d.