Poradzcie...

1. Data: 2003-08-24 17:50:47

Temat: Poradzcie...
Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Chce sobie kupic szminke tylko nie wiem jaka. Czy ta nowa Avonu czy Celii?
Mam probke Avonowej szminki dosc ladnie sie trzyma na ustach natomiast o
Celii przeczytalam duzo pochawal na Wizazu i z tego wszystkiego nie wiem co
mam wybrac. Poradzcie.....

Pozdrawiam

Tysia

P.S. Mialiscie w "reku" juz jakis inny kolor niz ten z probki? Chyba Freedom
sie nazywa czy jakos tak....

Tysia

1. Data: 2003-08-25 17:06:46

Temat: Re: Poradzcie...
Od: Toosia <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tysia wrote:
> [...]
>
> Tysia
>
> P.S. Mialiscie w "reku" juz jakis inny kolor niz ten z probki? Chyba Freedom

Ja mam inny kolor Avon'u - Satin. Rzeczywiscie sie ladnie trzyma i ma
ladny matowy kolor, taki bezowy, ze usta wydaja sie jasne. Mnie
osobiscie sie podoba.

Pozdrawiam,
Tooska

1. Data: 2003-08-25 17:39:15

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Toosia" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
> Ja mam inny kolor Avon'u - Satin. Rzeczywiscie sie ladnie trzyma i ma
> ladny matowy kolor, taki bezowy, ze usta wydaja sie jasne. Mnie
> [...]

:)))))) No wlasnie o ten kolor mi chodzi:))) Jak on sie ma do tego w
katalogu? Jasniejszy, ciemniejszy? A mialas moze Celie?

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-08-25 18:18:22

Od: Toosia <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tysia wrote:

> :)))))) No wlasnie o ten kolor mi chodzi:))) Jak on sie ma do tego w
> katalogu? Jasniejszy, ciemniejszy? A mialas moze Celie?
>
> Pozdrawiam
>
> Tysia

Boja wiem, odcien jest bardzo podobny. Z tym, ze w naturze jest
jednolity, a w katalogu tak go jakos dziwnie wydrukowali.
Celi nie uzywalam nigdy, wiec nie moge sie wypowiadac.
Pozdrawiam,
Tooska

1. Data: 2003-08-25 18:22:18

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednolity, a w katalogu tak go jakos dziwnie wydrukowali.
> Celi nie uzywalam nigdy, wiec nie moge sie wypowiadac.

Wielkie dzieki:)))) Chyba sie skusze:))))

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-08-25 21:20:51

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

> Mam probke Avonowej szminki dosc ladnie sie trzyma na ustach natomiast o
> Celii przeczytalam duzo pochawal na Wizazu i z tego wszystkiego nie wiem
co
> mam wybrac. Poradzcie.....

Nie wiem, jaka szminke chcesz kupic, kryjaca, perlowa? Jesli chodzi o
jakosc, z cala odpowiedzialnoscia polecam Ci Celie - sa trwalsze IMO od
avonowych, a jesli juz schodza, to w calosci, nie zostawiaja takiego
nieestetycznego "paska", jakby sie zbieraly resztki szminki. I nie
wysuszaja, przynajmniej perlowe, ktore mialam okazje sprawdzic (avonowe imo
wysuszaja troche usta).

Gosia

1. Data: 2003-08-26 07:31:51

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nieestetycznego "paska", jakby sie zbieraly resztki szminki. I nie
> wysuszaja, przynajmniej perlowe, ktore mialam okazje sprawdzic (avonowe

Chodzi mi o kolor Stin ewentualnie kolor Bronzette. W katalogu nie ma
zaznaczonego, ze ona jest perlowa. Wydaje sie byc przyjemna. Mam probke ale
koloru Freedom i ladnie pokryla usta, dosc sie trzymala i trudno bylo mi ja
zetrzec. Ale tu przyznam Ci racje wysusza usta. Po niej czulam sie jakby
usta byly takie "papierkowe", wysuszone.:((((

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-08-26 08:31:56

Od: "Gosia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tysia" <t...@b...pl> napisał w wiadomości

> Chodzi mi o kolor Stin ewentualnie kolor Bronzette.

Oj, przepraszam, w takim razie nie bardzo Ci pomoge, bo nie znam tych
konkretnych kolorow. Ale jesli zauwazylas, ze wysusza ci usta, to moze
lepiej zdecyduj sie na inna? To jednak duzy dyskomfort, po paru dniach na
suche wargi szminka sie zle naklada.

Gosia

1. Data: 2003-08-26 08:51:36

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tysia napisał/a w news:bif2cc$idt$1@news.onet.pl:

> czulam sie jakby
> usta byly takie "papierkowe", wysuszone.:((((

O, a mnie wręcz przeciwnie. Co prawda nie zauważyłam tej żelowej
konsystencji, szminka jak szminka, ale świetnie pokrywa usta kolorem,
nawet trochę trudno ją usunąć. Miałam dwie próbki - czerwoną (chyba
Dive) i taką jesiennoryżą:) Obie były półmatowe.

--
mips

You can logoff, but you can never leave.

włosy i pielegnacja domowa
co kupić?
Blyszczyk?
Grzebień czy szczotka ?