Poradzcie mi

1. Data: 2003-08-26 06:36:01

Temat: Poradzcie mi
Od: "MW" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Mam prosbe,
Robie dzis kolacje urodzinowa, i mam maly problem chce zrobi canelonii z
miesem i ze szpinakiem,
Te z miesem ok wiem jak zrobic
Ale ze szpinakiem niegdy nei robilam i nie wiem ani co dodac ani jaki sos
Wiem ze powinnam poszukac w archiwum , ale mam na glowie szefowa i nie
moge...........a kolacja juz dzis wieczorem...........................

Solenizantka

1. Data: 2003-08-26 06:54:24

Temat: Re: Poradzcie mi
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MW" <a...@a...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Wiem ze powinnam poszukac w archiwum , ale mam na glowie szefowa i nie
> moge...........a kolacja juz dzis wieczorem...........................

Przede wszystkim najlepsze zyczenia urodzinowe!

Nigdy nie robilam cannelloni ze szpinakiem, jedyne co moge zrobic to
wygoglowac je za Ciebie (w prezencie urodzinowym ;)).
Oto i one: http://tinyurl.com/l74x

Na samej gorze masz przepis Poziomki, ktory wyglada zachecajaco, ale
nadzienie jest szpinakowo-drobiowe, byc moze niezupelnie o to Ci chodzi.
Najlepiej bedzie, jak sama sobie wybierzesz, co Ci najbardziej odpowiada.

Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

1. Data: 2003-08-26 07:03:26

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wiem ze powinnam poszukac w archiwum , ale mam na glowie szefowa i nie
> moge...........a kolacja juz dzis wieczorem...........................

Witam
Ja ostatnio robilam cannelloni z nadzieniem szpinakowym... mniam mniam i
polecam... ponizej przepis

1 paczka szpinaku
3 zabki czosnku
1-2 cebule
20-30 dag bialego sera
20 dag zoltego sera
pomidory swieze lub z puszki
galka muszkatolowa
pieprz, sol, bazylia

- szpinak rozmrozic na sicie, zeby wody sie pozbyc
- na paletlni rozgrzac oliwe, zeszklic wycisniety przez praske czosnek i
pokrojona w kostke cebulke, posolic delikatnie do smaku
- bialy ser bardzo dokladnie pociapac widelcem na gladka mase a zolty ser
zetrzec na tarce o duzych oczkach
- na oliwe z czosnkiem wrzucic rozmrozony szpinak, dodac galke i pieprz.
mozna delikatnie posolic, ale tu trzeba uwazac, zeby nie przesolic.
podsmazac okolo 10 min
- zmniejszyc ogieniek, dodac bialy ser, i b.dokladnie wymieszac, podsazac
mieszajac okolo 5 min.
- dodac zolty ser, znowu wymieszac i i mieszac az sie zupelnie rozpusci,
masa musi byc b.gesta, wiec jesli jest jakis sos to trzeba sprobowac go
odparowac
- cannelloni obgotowac w osolonej wodzie, nadziewac masa szpinakowa, i
ukladac w naczyniu posmarowanym oliwa
- sos pomidorowy: na patelni rozgrzac oliwe, wrzucic zabek przecisnietego
czosnku, przeszklic jedna cebule, dodac pomidory z puszki, i mieszajac
odparowac troszke sos az zgestnieje, dodac bazylie (dla mnie im wiecej tym
lepiej:)
- sosem polac canneloni, posypac odrobina startego zoltego sera, wstawic do
piekarnika nagrzanego do ok. 200 stopni na jakies 20 min
- zajadac ze smakiem:)))

przepis pochodzi z forum gazety wyborczej, tylko ma zmodyfikowane dodadtki i
sos pomidorowy:)

troszke roboty jest przy tym danku (szczegolnie przy upychaniu masy
szpinakwoej w rurkach canneloni:))) ale uwierz mi ze warto. Moi goscie
wciagneli wszystko, nic nie zostalo:)
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-08-26 07:28:04

Od: "MW" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje serdecznie
Wielka Buzka
Jestescie kochani

Megi

Do Magdalena Bassett-c.d. przepisow prosze
re: koktajl z lodem
[ot] problem z siecią?
tort urodzinowy
PD: Inwazja kucharek