Pory jedzenie

1. Data: 2003-07-29 19:37:41

Temat: Pory jedzenie
Od: "Iwonka" <b...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie znowu :-)
Kochani-mam problem.
Ogolnie jem niewiele...ale nie o to chodzi.
Chodzi o to,ze od rana do godz. 13-14...moge nie jest.
Nie czuje glodu. Zazwyczaj tylko pije. Potem zjem jakis
owoc...czy troche zupki przy dziecku-i koniec.
I nadal nie czuje glodu. Ale najgorzej jest od 20...wtedy
zaczynam polowanie na jedzenie...kromka...czekoladka...owoc..
kawalek kielbaski...sera zoltego...zas cos slodkiego...i tak do 23 :-(
I mam wywalone brzuszysko i czuje do siebie wstret ;-(

Poradzcie,co robic?

Dodam,ze probowealam zjesc rano platki z mlekiem,potem ok. 12
kromeczke...i potem cos...ale to nie wplynelo na moje
wieczorne obzarstwo ;-(
--
Pozdrawiam cieplutko :-)
Iwonka

2. Data: 2003-07-29 21:57:55

Temat: Re: Pory jedzenie
Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam,ze probowealam zjesc rano platki z mlekiem,potem ok. 12
> kromeczke...i potem cos...ale to nie wplynelo na moje
> wieczorne obzarstwo ;-(

Podstawowe pytanie: mieszkasz sama?

Jesli tak, to laduj lodowke tylko na jeden dzien z gory.

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Those heights by great men reached and kept were not obtained by

3. Data: 2003-07-30 06:26:35

Od: "Iwonka" <b...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podstawowe pytanie: mieszkasz sama?
Nie,mam rodzine.
--
Pozdrawiam cieplutko :-)
Iwonka

4. Data: 2003-07-30 08:02:18

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie,mam rodzine.

W takim wypadku sprawa przedstawia sie odrobine inaczej.

Zacznijmy od tego, ze jesli posluchasz tego, co pisze, to pozniej wrocisz na
grupe i powiesz o wynikach, zebym wiedzial, czy moje pisanie ma w ogole
jakis sens. Ok?

Jesli powiem "nie mysl o sloniu", to na pewno o nim pomyslisz. Jesli powiem
"Nie mysl o sloniu, mysl o zolwiu", to pomyslisz o zolwiu. Podobnie jest z
Twoim jedzeniem. Wbrew sobie postanawiasz, ze koniec z wieczornym
podjadaniem i w tym momencie tracisz nad tym jakakolwiek kontrole. Z
wyrzutami sumienia siagasz po kolejne kesy jedzenia za kazdym razem
przekonujac siebie, ze to juz ostatni i ze juz wiecej nie.
Sprobuj odmiennego podejscia. Na poczatek zacznij kontrolowac spozycie w
najprostszy sposob - decydujac zawczasu, ze bedziesz jesc wieczorem,
bedziesz jesc tyle ile bedziesz chciec, ale przyrzadzajac sobie jadlospis.
Wybierz potrawy, ktore Ci smakuja i sa zarazem wzglednie zdrowe - mi
odpowiadaja jablka, bo smakuja mi i sa stosunkowo niskokaloryczne, Ty moze
znajdziesz cos innego, niekoniecznie rownie zdrowego, ale cos, co bedzie Ci
odpowiadac. Postanow, ze wieczorem bedziesz jesc wlasnie to, bez zbytniego
ograniczania sie. Zadbaj o to, zeby bylo owego towaru pod dostatkiem i za
kazdym razem gdy najdzie Cie chec na wieczorne jedzenie - wez wlasnie to, co
zaplanowalas wczesniej.
Pamietaj, by nie robic nic wbrew sobie, bo w takiej sytuacji szanse
powodzenia sa nikle. Wybierz takie jedzenie, ktore bedzie odpowiadalo Tobie
i bedzie w miare zdrowe. Z czasem Twoj nowy zwyczaj utrwali sie i bedzie dla
Ciebie naturalny, wtedy bedziesz mogla przejsc do drugiej fazy, czyli
stopniowego redukowania ilosci, az dojdziesz do normalnych wartosci.

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things

5. Data: 2003-07-30 08:08:47

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwonka <b...@j...pl> napisał(a):

> [...]
> kawalek kielbaski...sera zoltego...zas cos slodkiego...i tak do 23 :-(
> I mam wywalone brzuszysko i czuje do siebie wstret ;-(

Zjedz przadne snaidanie np.jajecznice na boczku bez chleba.Bedziesz syta do
pol dnia.Zadnych glodowek ,soczkow,zupek po dziecku.
Potem zjedz porzadny obad,rybe z warzywami.Mieso tez z zielenina.Potem deser
np jagody z bita smietana bez cukru.Na wieczor glod cie nie dopadnie.
Skoro katujesz siebie-niechcacy oczywiscie caly dzien-na wieczor nie mozesz
sie najesc.Mialam podobny problem.To wahania poziomu cukru powoduja taki
spaczony apetyt.Zacznij po prostu jesc.Moze MM lub DO pomoze ci uregulowac
ten stan.Ale do tego trzeba odrobine pracy i checi.Grunt-zacznij jesc w
dzien!!!!Hafsa,juz nie zarloczna wieczorami

6. Data: 2003-07-30 16:18:36

Od: "Yo" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości
.
> Wybierz potrawy, ktore Ci smakuja i sa zarazem wzglednie zdrowe - mi
> odpowiadaja jablka, bo smakuja mi i sa stosunkowo niskokaloryczne,

Ja tez wybralam jablka, gdyz odczuwalam taka potrzebe - nie myslalam o ich
walorach. Po prostu MUSIALAM je jesc.
Poniewaz uskuteczniam wlasnie nocna "rabanke", a w dzien prawie nic, to
zaczelam je jesc od 19.00

Z czasem Twoj nowy zwyczaj utrwali sie i bedzie dla
> Ciebie naturalny, wtedy bedziesz mogla przejsc do drugiej fazy, czyli
> stopniowego redukowania ilosci, az dojdziesz do normalnych wartosci.

Powiedz Merlin, kiedy ten zwyczaj sie utrwali?
Jablka żarlam cala zime. Pod koniec wiosny zniknely ze sklepow, a ja
wrocilam do "rabania" wszystkiego co w lodowce.
Caly czas musze myslec o tym, by nie ruszac ciezkiego zarcia... ale i tak
czasem potrafie sie tak ostro natankowac, ze nie ruszam sie. Powiedzialabym,
ze z czystej zlosliwosci zre. Przeciez po calym krazku camemberta nie mozna
byc glodnym po 5 minutach!
To jak odruchu psa Pawlowa - ciemno = zrec.
Musze to jakos zlikwidowac...

Pozdrawiam - Yo

7. Data: 2003-07-30 16:26:05

Od: "Yo" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pol dnia.Zadnych glodowek ,soczkow,zupek po dziecku.
> Potem zjedz porzadny obad,rybe z warzywami.Mieso tez z zielenina.Potem

Hafsa, witaj. :-)
Problem polega na tym, ze sie nie bardzo mozna zmusic do sniadania w ogole,
a Ty mowisz - do porzadnego sniadania.
Nie wiem jak w przypadku Iwonki, ale ja nie jem rano, bo nie moge! Jesli mam
pol dnia haftowac to nie bede jadla... A po jajecznicy na boczku to bym sie
przekrecila na drugi swiat pewnie. Nie ma mocnych - nie przejdzie przez
gardlo.
To nie jest ZADNA glodowka... Dopiero was czytam, poznaje, probuje poznac
Montiego (DO i Atkins to za duzo miecha, jak dla mnie) A to co Ty nazywasz
deserem to u mnie moze stanowic normalny posilek.
Pozdrawiam - Yo

8. Data: 2003-07-30 17:21:00

Od: "Iwonka" <b...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa " napisał/a
> Zjedz przadne snaidanie np.jajecznice na boczku bez chleba.
Jej....na sama mysl mnie odrzuca :-( Chyba,ze to bedzie w okolicach
wieczornych :-).....:-(

> Skoro katujesz siebie-niechcacy oczywiscie caly dzien-na wieczor nie
mozesz
> sie najesc.
:-(

>Grunt-zacznij jesc w
> dzien!!!!
:-( To nie takie proste...mnie sie poprostu nie chce jesc!

>Hafsa,juz nie zarloczna wieczorami
Gratuluje i...pocichutku zazdroszcze :-)

--
Pozdrawiam cieplutko :-)
Iwonka

9. Data: 2003-07-30 17:22:24

Od: "Iwonka" <b...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yo" napisał/a
> Problem polega na tym, ze sie nie bardzo mozna zmusic do sniadania w
ogole,
> a Ty mowisz - do porzadnego sniadania.
Dokladnie tak!

> [...]
sie
> przekrecila na drugi swiat pewnie. Nie ma mocnych - nie przejdzie przez
Jej...ja nawet o sniadaniu nie mysle. Poprostu nie jem i koniec!
--
Pozdrawiam cieplutko :-)
Iwonka

10. Data: 2003-07-30 17:24:15

Od: "Iwonka" <b...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yo" napisał/a
> Przeciez po calym krazku camemberta nie mozna
> byc glodnym po 5 minutach!
Mozna,mozna.....:-(

> To jak odruchu psa Pawlowa - ciemno = zrec.
:-( Jak bym widziala siebie....

> Musze to jakos zlikwidowac...
JA TEZ!
--