Pościk

1. Data: 2008-05-13 21:21:15

Temat: Pościk
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś mi "życzliwy" (można się domyślić) pisze od kilku chwil pod moim
nickiem i emailem, jednak to żadna sprawa - z pewnych czytników mona to
robić bardzo łatwo, jak pokazał tutaj kiedyś Flyer.

Jeśli ktokolwiek zdecyduje się odpowiedzieć cokolwiek na moje czy podszywka
posty, proszony jest o kliknięcie "Pokaż oryginalną wiadomość" i zerknięcie
na pierwszą jej linijkę.
U podszywka ona wygląda np. tak:

...a u mnie zawsze! tak:

Myślę, że osoby normalne są w stanie odróżnić ten drobny szczegół, a jeśli
ktoś nie jest pewien oryginalności postu, proszony jest o nieodpowiadanie
na niego, z korzyścią dla mnie i wszystkich pozostałych.
Osoby odpowiadające na nieoryginalne posty ujawnią tym samym swoje intencje
wobec mnie tak grupie, jak mnie samej, i te osoby będę mogła wpisać do
mojego KF, być może z przykrością. Nie jest to szantaż w stylu Magdaleny
Bassett z p.r.k., ale ułatwienie dla mnie, abym nie czytała odpowiedzi na
nie moje posty.
Pozdrawiam wszystkich miłych(!) Rozmówców :-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

2. Data: 2008-05-13 21:40:10

Temat: Re: Pościk
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> nie moje posty.
> Pozdrawiam wszystkich miłych(!) Rozmówców :-)

Uwaga podszywek.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

zakaz aborcji + zakaz rozwodów?
kurwy !
Pomyłka? Raczej bufonada!
Dziś...znów seksmisja na TVP1
Ludzkie interakcje - psycholog Kraków, gdzie?