Poskrzypki w ataku!

1. Data: 2006-04-25 06:19:08

Temat: Poskrzypki w ataku!
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No przez parę ostatnich lat ich nie było. Wczoraj znalazłam już kilka, na
liliach. Czuj duch!

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

2. Data: 2006-04-27 00:40:00

Temat: Re: Poskrzypki w ataku!
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz"

> No przez parę ostatnich lat ich nie było. Wczoraj znalazłam już kilka, na
> liliach. Czuj duch!

Łomatkozcorkom...toż moje lelije dopiero z ziemi wychodzą... : /

--
ewa

3. Data: 2006-04-27 05:25:56

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Apr 2006 02:40:00 +0200, ewa napisał(a):

> Łomatkozcorkom...toż moje lelije dopiero z ziemi wychodzą... : /

Moje też, ale poskrzypkom to nie przeszkadza.
Ledwo zszedł śnieg siedziały już na lilium candidum.

Marta
http://tabaza.sapijaszko.net

4. Data: 2006-04-27 08:17:13

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra"

> Moje też, ale poskrzypkom to nie przeszkadza.
> Ledwo zszedł śnieg siedziały już na lilium candidum.

co roku skutecznie je likwidowałam strząsając a następnie butem :-)
Ale jakos mało sie draństwa pojawiało w ostatnich kilku latach.
Niemniej Twój post obudził moją czujność...kilka razy dziennie bedę
nawiedzac lelije. :-)))

--
ewa

5. Data: 2006-04-27 11:22:29

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz"
> No przez parę ostatnich lat ich nie było. Wczoraj znalazłam już kilka, na
> liliach. Czuj duch!
>
> Pozdrawiam, Basia.
U mnie na zeszłorocznym porze:( Przeczuwam plagę:( Ale pancerzyki mają takie
śliczne!

Pa, Gabi
- - -
http://tabaza.sapijaszko.net