Postępująca krótkowzroczność.

1. Data: 2004-10-06 16:55:05

Temat: Postępująca krótkowzroczność.
Od: "OIa" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem młodą, 26 letnią osobą i mam poważny problem: wadę wzroku -12 dioptrii,
która co najgorsze ciągle postępuje. Okuliści u których byłam nie potrafią nic
na to poradzić? Co robić? Czy z taką przypadłością mam na przykład szansę na
orzeczenie o niepełnosprawności? Nie wolno mi pracować przy komputerze, dużo
czytać,podnosić ciężkie rzeczy, więc nie mogę znależć pracy.

2. Data: 2004-10-06 20:38:21

Temat: Re: Postępująca krótkowzroczność.
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dużo
> czytać,podnosić ciężkie rzeczy, więc nie mogę znależć pracy.

a ile widzisz w najlepszej ( najmocniejszej ) korekcji - tzn ile kazdym
okiem pojedynczo? sam fakt wady -12,0 nie uprawnia stricte do uzyskania
stopnia niepelnosprawnosci.

casus

staw biodrowy
Czoło - na środku 5 cm a na zakolach 6,5 lub 7
pogryzienie
czy to zapalenie spojówek?
Zatrucie?