Poszukuje "Kwietnika"

1. Data: 2005-10-04 19:13:10

Temat: Poszukuje "Kwietnika"
Od: "Gleba" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kwietnik" zbierałem do 2000r. ,teraz mam zamiar oprawićwszystkie roczniki
,ale brakuje mi numeru 1 i 5 z 1995 roku.Chetnie je kupie lub zamienię na
fajne rośliny mam ich sporo
Wiktor

2. Data: 2005-10-04 19:34:39

Temat: Re: Poszukuje "Kwietnika"
Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ,ale brakuje mi numeru 1 i 5 z 1995 roku.Chetnie je kupie lub zamienię na

Chetnie bym pomogla ale nie byloby to w porzadku wobec Crimsona, ktoremu
pare godzin temu oddalam cala moja kolekcje. Byc moze sa tam tez poszukiwane
przez Ciebie numery. Zapytaj jego, jak przejrzy calosc to moze zechce sie
podzielic.

Iza Wójcik

3. Data: 2005-10-05 06:44:52

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gleba" <p...@o...pl> writes:

> "Kwietnik" zbierałem do 2000r. ,teraz mam zamiar oprawićwszystkie roczniki
> ,ale brakuje mi numeru 1 i 5 z 1995 roku.Chetnie je kupie lub zamienię na
> fajne rośliny mam ich sporo

Poszukaj na allegro. 5/1995 jest dzis do kupienia (co prawda w
zestawie 27 numerow, ale za 15 zlotych...)

MJ

Oddam archiwalne "Kwietniki"
dzwonek kremowy.
sępienie