Poszukuję cibory jadalnej (cyperus esculentus)!

1. Data: 2009-05-09 20:37:25

Temat: Poszukuję cibory jadalnej (cyperus esculentus)!
Od: filozofik <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję na gwałt bulwek cibory jadalnej - migdała ziemnego. Gdyby
ktoś miał, lub powiedział gdzie ją można dostać, byłbym wdzięczny za
infomację i chętnie bym kupił.
Pozdrawiam.
filozofik.

2. Data: 2009-05-11 08:08:15

Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "filozofik" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
[...]

A do czego ci ona jest potrzebna? To działa jak pigułka gwałtu?
MS

3. Data: 2009-05-11 10:58:31

Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Znalazłem na allegro, wprawdzie aukcja już zakończona, ale napisz do
sprzedawcy. Może jeszcze ma :)
http://www.allegro.pl/item579352461_chufa_migdal_zie
mny_cibora_jadalna.html

Pozdrawiam - Waldek

4. Data: 2009-05-11 16:24:31

Od: filozofik <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Maciej S. napisał(a):
> A do czego ci ona jest potrzebna? To działa jak pigułka gwałtu?

Kochanieńki,
Jak masz taką ciborę, to ona aż taka jest niesamowita, że babki same
na Ciebie gwałtu dokonują!
Pozdrav.

5. Data: 2009-05-11 16:28:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "filozofik" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
i.googlegroups.com...
Maciej S. napisał(a):
> [...]

Kochanieńki,
Jak masz taką ciborę, to ona aż taka jest niesamowita, że babki same

Chyba na Tobie.

6. Data: 2009-05-11 17:29:54

Od: filozofik <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Chyba na Tobie.

Na mie tyż, kochanieńki!

7. Data: 2009-05-20 19:45:05

Od: filozofik <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

No i czy ktoś w końcu pomoże mi rozwiązać mój problem?! Bo jak na
razie aukcja już przedawniona, a dyskusja staje się formalna.

moje marzeia
DYSC
ZRUBAŁ JA KALYNU...
coś na iglaku -pomocy!!