Poszukuje diety 1000kal

1. Data: 2004-10-03 12:24:28

Temat: Poszukuje diety 1000kal
Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Moze ma ktos taki tygodniowy jadlospis do tej diety??
Bede wdzieczna...
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2004-10-03 13:25:01

Temat: Re: Poszukuje diety 1000kal
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KAsia napisał:
> Moze ma ktos taki tygodniowy jadlospis do tej diety??

Naucz się korzystania z wyszukiwarki.
http://www.google.com/search?q=dieta+1000+kcal

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2004-10-03 17:13:26

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naucz się korzystania z wyszukiwarki.
> http://www.google.com/search?q=dieta+1000+kcal

Naucz sie odpowiadac na pytania - jezeli nie w tonie uprzejmym to
przynajmniej neutralnym. Gwoli scislosci przypomne, ze to grupa
pl.sci.medycyna, a nie pl.rec.googlofile.

Pozdrowienia,
Tomasz Markiewicz

4. Data: 2004-10-03 17:18:37

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

> Naucz się korzystania z wyszukiwarki.
> http://www.google.com/search?q=dieta+1000+kcal

W takim razie jakie pytanie mozna zadac na tej grupie abys nie odesłał go
na google.Śmieszne...
(NIE) Pozdo Kasia

5. Data: 2004-10-03 17:31:22

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 3 Oct 2004 19:13:26 +0200, tmark wrote:

> Naucz sie odpowiadac na pytania - jezeli nie w tonie uprzejmym to
> przynajmniej neutralnym. Gwoli scislosci przypomne, ze to grupa
> pl.sci.medycyna, a nie pl.rec.googlofile.

Ale o co chodzi?... Nie dość, ze odpowiedział na temat, to podał gotowy
link.

Kiedy zaczynałem korzystać z usenetu, do kanonu dobrego wychowania
należało zanim zada się pytanie po pierwsze sprawdzić, czy odpowiedzi na
nie nie ma w Sieci w łatwo dostępnej formie (dzisiaj wystarczą google),
a po drugie - w archiwum grupy.
Niestety, mimo, że grupa ma w nazwie sci, ogromna większość jej
użytkowników nie chce, nie umie, lub nie jest w stanie się tego nauczyć
:|

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

6. Data: 2004-10-03 17:46:00

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: cjpc8k$ojl$...@n...onet.pl ,
której nadawcą było KAsia <k...@r...net> zostało napisane:

> W takim razie jakie pytanie mozna zadac na tej grupie abys nie
> odesłał go na google.Śmieszne...

Kasiu, to nie jest smieszne. po to wynaleziono internet zeby kazdy mogl
samodzielnie sobie wyszukac potrzebne mu informacje. jezeli nie moze
znalezc - wtedy pyta. ale w dobrym tonie jest wpisac szukaną frazę
przynajmniej w google. to czesc tzw netykiety (co to jest - znajdz w google
:). jezeli bedziesz sie jej trzymac, inni zobacza ze jestes wporzo
dziewczyna. a jak nie - to kazdy wsadzi cie do KaeFa (tez sprawdz w googlach
:) i juz. generalnie zadawanie pytan bez wczesniejszych samodzielnych prob
szukania uwazane jest za objaw ogromnego lenistwa.

> (NIE) Pozdo Kasia

no to tez nie bylo szczytem dobrego wychowania.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

7. Data: 2004-10-03 17:52:20

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Archiwum jest dobre dla wyszukania odpowiedzi na pytanie "najlepsza karta
graficzna do 1000 zl". Na tej grupie ludzie pytaja zwykle o porady dotyczace
ich zdrowia. Kontrowersyjnym jest chociazby podejmowanie sie odpowiedzi bez
bezposredniego spotkania z pacjentem, a juz szczegolnie odsylania ich do
archiwum - niech sobie znajda kogos - kto mial ten sam problem i wyprobuja
na sobie. Moze pytanie o diete nie niesie takiego ciezaru gatunkowego...
ale ton wykorzystujacy imperatyw "naucz sie"... wybitnie mi tutaj nie
pasuje.

Pozdrawiam,
Tomasz Markiewicz

8. Data: 2004-10-03 18:05:37

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <cjpc8k$ojl$1@news.onet.pl> KAsia tako rzecze:

> W takim razie jakie pytanie mozna zadac na tej grupie abys nie odesłał go
> na google.Śmieszne...

Nie, żałosne, że ludzie miast spróbować wcześniej samemu poszukać,
zaczynają od grupy. Poeksperymentuj np. wpisz w Googla
+dieta +1000 (jęz. polski) i zerknij co Ci pokaże
potem możesz wypróbować wariacje np. +dieta +tysiąc (też działa)
Czyli jak nie wpiszesz, to coś znajdziesz, tylko trzeba ruszyć głową i
palcami po klawiaturze.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

9. Data: 2004-10-03 19:56:02

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 3 Oct 2004 19:52:20 +0200, tmark wrote:

> Archiwum jest dobre dla wyszukania odpowiedzi na pytanie "najlepsza karta
> graficzna do 1000 zl".

Średnio dobre, bo karty graficzne ewoluują znacznie szybciej, niż
szeroko pojęta medycyna.

> Na tej grupie ludzie pytaja zwykle o porady dotyczace
> ich zdrowia.

No i?...

> [...]
> archiwum - niech sobie znajda kogos - kto mial ten sam problem i wyprobuja

Czym innym jest pytanie o dietę, a czym innym o konkretny przypadek
medyczny. Zresztą nikt rozsądny nie podejmie się leczenia przez internet
(poza ekonetem i innymi jego rodzaju).

> Moze pytanie o diete nie niesie takiego ciezaru gatunkowego...
> ale ton wykorzystujacy imperatyw "naucz sie"... wybitnie mi tutaj nie
> pasuje.

Pytanie nie dotyczyło konkretnego pacjenta, a diety. Jeśli ktoś pyta o
informacje ogólne - równie dobrze (a nawet lepiej) spróbować najpierw
gogla.

IMHO oczywiście.

10. Data: 2004-10-04 07:18:13

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie nie dotyczyło konkretnego pacjenta, a diety. Jeśli ktoś pyta o
> informacje ogólne - równie dobrze (a nawet lepiej) spróbować najpierw
> gogla.

Pewnie, ze tak. Ale kazda osoba ma prawo byc poczatkujacym w usenecie.
Outlook Express nie wyswietla na stronie poczatkowej linku do faq grupy czy
netykiety. Nauka korzystania z forum kazdemu przyniesie pozytek. Czepialem
sie formy zwracania uwagi - zaszeregowanie grupy do sci jednak do czegos
zobowiazuje (pomomo, ze wiemy jak wyglada praktyka). Ostatnio tego typu
posty jakos specjalnie na mnie dzialaja - jest to najczestsza odpowiedz jaka
otrzymuje po zarzuceniu pytania wlasnie za posrednictwem googla :).
Jestem jak najbardziej za googlem i dobrymi obyczajami.

Pozdrawiam,
Tomasz Markiewicz

Aquavibron
depresja kraków