Poszukuję dla Przyjaciela rokitnika

1. Data: 2007-05-16 15:47:04

Temat: Poszukuję dla Przyjaciela rokitnika
Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

O ...czywiście miłej parki, jak ktos ma w nadmiarze to gotów jestem po nie
pojechać..
Z góry dzięki życzliwym...
P. Bogusław :-)

2. Data: 2007-05-16 15:54:00

Temat: Re: Poszukuję dla Przyjaciela rokitnika
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:f2f937$ruc$1@atlantis.news.tpi.pl...
>O ...czywiście miłej parki, jak ktos ma w nadmiarze to gotów jestem po
>nie pojechać..
> Z góry dzięki życzliwym...
> P. Bogusław :-)

Podobno nie masz miejsca? :)

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2007-05-16 15:56:34

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski schrieb:
> O ...czywiście miłej parki, jak ktos ma w nadmiarze to gotów jestem po nie
> pojechać..
> Z góry dzięki życzliwym...
> P. Bogusław :-)

Teraz to mowisz?! Wiosna oddalem kilka sadzonek. Postaram sie nie
zapomniec i w tym roku cos przygotowac. Odpowiada Ci bardzo przyzwoity i
porzadny Niemiec z Berlina o imieniu Pollmix?

Irek

4. Data: 2007-05-16 16:01:33

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" odpowiedziała nieczytając nagłówka..

> Podobno nie masz miejsca? :)
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Katarzyno, wyraźnie napisałem dla Przyjaciela, szukam parki, ON lubi
trójkąty..
Ogród bez Rokitnika i Rokitniczki to nie ogród..
Pozdrawiam B.

5. Data: 2007-05-16 16:07:04

Od: "Boguslaw Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisal

> Teraz to mowisz?! Wiosna oddalem kilka sadzonek. Postaram sie nie
> zapomniec i w tym roku cos przygotowac. Odpowiada Ci bardzo przyzwoity i
> porzadny Niemiec z Berlina o imieniu Pollmix? Irek

Ja tam nie mam uprzedzen rasowych jesli chodzi o rosliny :-)
Co do koloru skóry tez nie :-)
Boguslaw tolerancyjny...

6. Data: 2007-05-16 16:45:00

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Boguslaw Radzimierski schrieb:

> Ja tam nie mam uprzedzen rasowych jesli chodzi o rosliny :-)
> Co do koloru skóry tez nie :-)
> Boguslaw tolerancyjny...

No to sie robi albo zalatwia. Dopiero po odpowiedzi Katarzynie
zrozumialem. Tobie... pardon, temu rokitnikowi potrzebna rokitniczka,
also nicht Freund sondern Freundin. Slowem musze sie za jakas Niemka
porozgladac: Leikora, Frugana, Askola albo Dorana. Moj Polmix tez ma
dwie do zabawy.

Irek

Rosa pimpinellifolia s.spinosissima
KOT