Poszukuje dobrego schematu XXX Marty Bell

1. Data: 2008-04-15 18:10:16

Temat: Poszukuje dobrego schematu XXX Marty Bell
Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam sliczny domek:
http://picasaweb.google.com/mona33322/BAJKOWEDOMY04
Niestety, po wydrukowaniu schemat jest malo czytelny. Przy takiej ilosci
oznaczen kolorow na schemacie nie potrafie tego rozszyfrowac.
Dziewczyny, posiadacie moze schemat lepszej jakosci ? Bardzo prosze o
pomoc :) Rece czekaja z zapalem do pracy :)

Aga

2. Data: 2008-04-16 15:00:46

Temat: Re: Poszukuje dobrego schematu XXX Marty Bell
Od: "robótkowa" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dziewczyny, posiadacie moze schemat lepszej jakosci ? Bardzo prosze o
> pomoc :) Rece czekaja z zapalem do pracy :)

A korzystałaś z tej lupki w prawym górnym rogu schematu? Wydaje mi się, że po
powiększeniu schemat jest wyjątkowo czytelny.

3. Data: 2008-04-16 20:10:20

Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

robótkowa pisze:

> A korzystałaś z tej lupki w prawym górnym rogu schematu? Wydaje mi się, że po
> powiększeniu schemat jest wyjątkowo czytelny.

Ale wstyd ;) Dzieki serdecznie za ta uwage. Po powiekszeniu i
wydrukowaniu schemat jest calkowicie czytelny. Biore sie za szukanie
muliny :)

Aga

4. Data: 2008-04-18 17:17:08

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!Czy ktos ma moze ten kompletny?Jesli tak to bardzo slicznie
poprosze.Pozdrawiam Ala
http://picasaweb.google.com/mona33322/DOMY04

Użytkownik "Agnes" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oznaczen kolorow na schemacie nie potrafie tego rozszyfrowac. Dziewczyny,
> posiadacie moze schemat lepszej jakosci ? Bardzo prosze o pomoc :) Rece

Pipi
maskotki bardzo proste włóczki tylko na drutach
Wiadomość dla normalnych.
Chwalę się
[spotkanie] Warszawa 29.04 godz 17 Herbatea