Poszukuję informacji o metodzie leczenia wzroku dr Bates'a

1. Data: 2000-08-29 13:57:14

Temat: Poszukuję informacji o metodzie leczenia wzroku dr Bates'a
Od: "Piotr Kamiński" <p...@c...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Poszukuję informacji na temat leczenia wzroku metodą dr Bates'a.
Przeczytałem nieco książek na ten temat i chciałbym znaleść jakieś
inne źródło informacji.
Poszukiwania w polskich zasobach www wypadły cienko. Może ktoś
z grupowiczów zetknął się z tą metodą, zna jakieś ciekawe linki,
może polecić dobrą książkę, itp?
Poszukuje też okulistów z okolic Trójmiasta stosujących tą metodę.
Jeżeli ktoś sam próbował się leczyć (ze skutkami pozytywnymi lub nie)
to proszę o kontakt.
W miarę możliwości proszę podesłać odpowiedź także na mój prywatny adres
e-mail: P...@c...gdynia.pl ,gdyż nie zawsze mam czas
zajrzeć do grupy.
Pozdrawiam
Piotr Kamiński