Poszukuje ładnych ogrodów i wnętrz do sfotografowania

1. Data: 2007-05-25 21:21:47

Temat: Poszukuje ładnych ogrodów i wnętrz do sfotografowania
Od: "Bafango" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

Jestem fotografem i pracuje nad nowym projektem fotograficznym.
Projekt zwiazany jest z fotografia wnetrz i ogrodow.
Przygotowuje oprawe zdjeciowa do katalogu branzowego.
Chodzi o to aby przekazac nastroj oswietlonych przestrzeni, pobawic sie
swiatlem.
Pokazac ladne, pomyslowe, klimatyczne wnetrze i ladne ogrody jako tlo do
roznych form oswietlenia.

Poszukuje ladnych wnetrz mieszkan, domow, knajp, galerii, hoteli i innych
przestrzeni wewnetrznych oraz przestrzeni wokol domu:
ogrodow, ladnych werand etc.
To dla mnie duza sprawa i mozliwosc tworczej realizacji fotografii
w formie, ktora mnie bardzo interesuje.
Dzialam w Warszawie ale chetnie pojawie sie we Wroclawiu, Lodzi, Trojmiescie
lub Poznaniu!

Mam nadzieje, ze znajde posiadaczy takich ladnych,
interesujacych przestrzeni, ktorzy chcieliby pokazac, pochwalic sie
swoim otoczeniem. Moze macie takie wnetrze albo znacie kogos kto
mialby ochote na sesje fotograficzna w jego wnetrzu/ogrodzie?

Bede bardzo bardzo wdzieczny za kazdy pomysl miejsca fotografowania dla
tego projektu. Chetnie zrewanzuje sie w jakis fotograficzny sposob!!!!

Opis projektu w pdf dla Was i Waszych znajomych jest tutaj:
www.mocart.mgt.pl/Projekt/mocart_wnetrza_i_ogrody.pd

Jesli macie jakis pomysl - Walcie jak w dym! Bede bardzo wdzieczny!!!
Z gory wielkie dzieki za pomoc!!!!

Trzymajcie sie cieplo!
Bafango

2. Data: 2007-05-26 00:18:46

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bafango wrote:

> Jestem fotografem i pracuje nad nowym projektem fotograficznym.

Zdjęcia robisz świetne. Tylko zanim się na Twojej stronie przebrnie
przez wodotryski i dotrze do zdjęć, można się załamać. Moja szczera
rada: uprość zdecydowanie stronę.

> Poszukuje ladnych wnetrz mieszkan, domow, knajp, galerii, hoteli i innych
> przestrzeni wewnetrznych oraz przestrzeni wokol domu:
> ogrodow, ladnych werand etc.

Gdybyś zahaczył o okolice Indianapolis...

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2007-05-26 08:32:13

Od: "Bafango" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdjęcia robisz świetne. Tylko zanim się na Twojej stronie przebrnie
> przez wodotryski i dotrze do zdjęć, można się załamać. Moja szczera
> rada: uprość zdecydowanie stronę.

Dzieki Michal za info!
Przeglad zdjec na www.mozert.pl jest zrealizowany we flashu, no i
rzeczywiscie musi minac chwila zanim sie ten caly engine zaladuje, ale z
drugiej strony jak sie juz zaladuje to przyznasz, ze dziala bardzo
intuicyjnie i "user friendly" : )
Ale wielkie dzieki za sugestie co do modyfikacji/uproszczenia! Zapewne
strona doczeka sie wersji 2.001.01 i wezme to pod uwage!

A co do meritum sprawy:
Bardzo chetnie zjawie sie w Indianapolis. IN 46202-3216? Z tego co sie
orientuje to jest gdzies w pod Inowroclawiem, tak? ; ) Jak moglibysmy sie
umowic? ; ) Hmmmm...nurtuje mnie tylko zagadnienie transportowe ale... ; )

Michal, a moze, juz tak na serio, znasz kogos w Polsce (najlepiej w
Warszawie), kto moglby sie pochwalic pieknym ogrodem albo wnetrzem? Daj znac
jakby co!

Pozdrawiam serdecznie
Bafango

4. Data: 2007-05-26 13:32:49

Temat: Re: Poszukuje
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bafango wrote:

> [...]
> rzeczywiscie musi minac chwila zanim sie ten caly engine zaladuje, ale z
> drugiej strony jak sie juz zaladuje to przyznasz, ze dziala bardzo

Moje wrażenie jest dokładnie odwrotne. Trzeba się domyślać, szukać i
zajmuje sporo czasu zanim się człowiek połapie w tym sposobie nawigacji.
A i tak dotąd nie wiem, czy możliwy jest bezpośredni powrót do
ostatniego menu.

> Michal, a moze, juz tak na serio, znasz kogos w Polsce (najlepiej w
> Warszawie), kto moglby sie pochwalic pieknym ogrodem albo wnetrzem? Daj znac
> jakby co!

A, to niech się sami pl.rec.ogrodnicy zgłoszą. Żeby potem nie było
na mnie :-)

Pozdrowienia,
Michał

5. Data: 2007-05-26 19:09:00

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bafango"

> Michal, a moze, juz tak na serio, znasz kogos w Polsce (najlepiej w
> Warszawie), kto moglby sie pochwalic pieknym ogrodem albo wnetrzem? Daj
znac
> jakby co!

Ja nie Michał ale poddam Ci pomysł. Przejrzyj gazetę "Dom i wnętrze" i
poszukaj kogoś z Wawy lub innych interesujących Cię miast. Skoro pochwalili
się na łamach tej gazety (skądinąd ciekawej) to myślę że przychylą siei do
Twojej sprawy ;-)

Serdecznie Miłka

6. Data: 2007-05-26 20:15:44

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie te bajery męczą, nie znalazłam w sobie cierpliwości, aby obejrzeć Twoje
zdjecia.
A fotografia jest mi bliską dziedziną.

Pozdrawiam Krycha

7. Data: 2007-05-26 20:21:11

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mnie te bajery męczą, nie znalazłam w sobie cierpliwości, aby obejrzeć
Twoje
> zdjecia.
> A fotografia jest mi bliską dziedziną.

Ja się nie przebiłam, brak cierpliwości.
A co do ogrodów - wejdź na fotogalerie.pl., fotosik.pl, można też próbować
for ogrodniczych w sieci. Zwykle zdjęć ogrodów jest bardzo dużo :)

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2007-05-26 20:57:06

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Ja się nie przebiłam, brak cierpliwości.

Ja też nie z powodów tych samych :(

Kaśka

http://kasia1433.googlepages.com/home

9. Data: 2007-05-26 21:48:25

Od: Marta Góra <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 May 2007 22:57:06 +0200, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Ja też nie z powodów tych samych :(

To żałujcie, bo zdjecia naprawdę bardzo dobre.
Jednak faktycznie by się przez tę stronę rpzebić potrzeba cierpliwości...

Pozdrawiam,
Marta

10. Data: 2007-05-26 21:55:41

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:46577ce7$0$4640$4c368faf@roadrunner.com...

> Zdjęcia robisz świetne. Tylko zanim się na Twojej stronie przebrnie przez
> wodotryski i dotrze do zdjęć, można się załamać. Moja szczera
> rada: uprość zdecydowanie stronę.
:)
ja uzbroilem sie w cierpliwosc
ale jak z tego linku dotrzec do fotek