Pyl zbozowy-pytanie

1. Data: 2007-05-26 05:47:35

Temat: Pyl zbozowy-pytanie
Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy sie nad tym nie zastanawialem.Czy pyl zbozowy jest wybuchowy!?Mam
pewne zlecenie na prace spawalnicze "na silosie zbozowym" i powaznie sie
zastanaiam nad tematem.Przepraszam za pytanie,ale nie wiedzialem na jakiej
grupie je zadac.

Stanislaw

2. Data: 2007-05-26 06:09:26

Temat: Re: Pyl zbozowy-pytanie
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f38hnh$e45$1@atlantis.news.tpi.pl TreStan
<t...@w...pl> napisał(a):

> Nigdy sie nad tym nie zastanawialem.Czy pyl zbozowy jest
> wybuchowy!?Mam pewne zlecenie na prace spawalnicze "na silosie

Hejka. Suchy pył jest wybuchowy. Fuuu...ch. :-(
Pozdrawiam brewilokwencyjnie Ja...cki

3. Data: 2007-05-26 06:12:06

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Suchy pył jest wybuchowy. Fuuu...ch. :-(
> Pozdrawiam brewilokwencyjnie Ja...cki
Dzieki za informacje

Stanislaw

4. Data: 2007-05-26 06:41:05

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości news:f38hnh$e45$1@atlantis.news.tpi.pl TreStan

> Hejka. Suchy pył jest wybuchowy. Fuuu...ch. :-(

Także rozpylona mąka jest wybuchowa i pył węglowy też jest wybuchowy.
Silos przed spawaniem trzeba by było zrosić wodą.

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2007-05-26 06:42:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TreStan" <t...@w...pl> wrote in message
> [...]
> zastanaiam nad tematem.Przepraszam za pytanie,ale nie wiedzialem na jakiej

Oczywiście.

Poszukuje ładnych ogrodów i wnętrz do sfotografowania
dlaczego piwonie nie kwitną?
Jak wyglądają kiełkujące astry?
krasnal
Nikomu nie można zaufać;(