Poszukuję owoców pigwowca, albo pigwy

11. Data: 2006-08-07 10:20:07

Temat: Re: Poszukuję owoców pigwowca, albo pigwy
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> Mam pytanie, czy ktoś jest właścicielem większej ilości owoców w/w?
> W zamian mogę kupic upragnione roślinki, albo wyszukac;-)albo inaczej
> się dogadamy;-)W ostateczności się zaczaję na jakis skwer miejski, ale
> mam dylematy, czy tak wypada( w końcu, to właściwie kradzież?)i na
> dodatek one są całe zakurzone i pewnie ciężkie od ołowiu

Co rozumiesz przez większą ilość, czyli ile byś chciała? I czy wiesz, że
to jeszcze o wiele za wcześnie na zbieranie pigwiaczków?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

12. Data: 2006-08-07 12:18:23

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> Co rozumiesz przez większą ilość, czyli ile byś chciała? I czy wiesz, że
> to jeszcze o wiele za wcześnie na zbieranie pigwiaczków?

Wiem, wiem, mi tylko bardzo zalezy, dlatego chciałam sie na nie
wcześniej zapisac;-)Kazda ilośc pożadana, chce sobie uzbierac na
nalewkę i słoik na zime dla Szkodników, ale słoik obiecał mi juz
Panslavista więc co by nie byc zachłanna tylko na nalewce się skupię
W tamtym roku pierwszy raz spróbowałam i dostałam kota na jej punkcie.
zapach, smak łaża za mną cały czas.
W tym roku chciałam kupic sadzonki, ale za jedna chcieli 12
zł;-(starczyło mi na 3 szt, ale one mizerne, zaowocuja chyba za 100 lat;-(

--

Gosia

13. Data: 2006-08-07 12:34:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> W tym roku chciałam kupic sadzonki, ale za jedna chcieli 12 zł;-(starczyło
> mi na 3 szt, ale one mizerne, zaowocuja chyba za 100 lat;-(

One takie są, nie sięgają u mnie wyżej niż 0,5 m, może na lepszej ziemi
wyżej by bujały. Susza, wiec drobne, ale popadało i nadzieja jakaś jest.
Na odmianę aronia poszła w górę w tym roku, i owoców sporo, jezeli utrzyma
się ciepło i popada jeszcze od czasu do czasu to trochę uzbieram. Wino jest
dobre, tylko nie wolno owoców uszkodzić, ani zbyt długo trzymać nad owocami,
bo gorzknieje.

14. Data: 2006-08-07 12:55:47

Od: "Kal" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dawaj, dawaj:-)A, skąd jesteś?

Rzeszów, kiedyś proponowałem na grupie, aby sobie ktoś wykopał. Wyśmiano
mnie, proponowali, żebym wykopał i wręczył zawiniątko chętnemu, to ew. mogą
wziąć. Stwierdziłem, że jak nikt nie chce to wydrę i spalę. Trudno. Ale
czasu jakoś nie było. Dlatego się uchowały. Dorodne i obsypane owocami. Ale
musisz z Gdyni sama przyjechać i je sobie wykopać i zabrać. :-)

Ew. proponuję biznes, podobny jak Król Łokietek robił: kupcy weneccy mu wóz
z purpurą a on kupcom wóz czerni do jej wyrobu :-)
A więc ja Ci owoce mogę wysłać za friko a Ty mi nalewkę na spróbowanie
odeślesz też free.
pisz: b...@w...pl

15. Data: 2006-08-07 12:57:02

Od: "MS" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tamtym roku pierwszy raz spróbowałam i dostałam kota na jej punkcie.
> zapach, smak łaża za mną cały czas.
Czy możesz napisać coś o tej nalewce, czy jest kwaśna (lubie kwaśne :))?

16. Data: 2006-08-07 12:57:55

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> [...]
> W tym roku chciałam kupic sadzonki, ale za jedna chcieli 12
> zł;-(starczyło mi na 3 szt, ale one mizerne, zaowocuja chyba za 100 lat;-(

Nie wiem, kto z moich stałych "abonentów" zechce w tym roku, ale przypomnij
się na początku października. Pigwowce zawsze były tanie, może moda na nie
przyszła :O

Najpiękniejszą muzyką przed snem

17. Data: 2006-08-07 13:19:38

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> Nie wiem, kto z moich stałych "abonentów" zechce w tym roku, ale przypomnij
> się na początku października. Pigwowce zawsze były tanie, może moda na nie
> przyszła :O

Przypomne się na pewno. W 3 mieście musza byc bardzo modne, bo
identyczna cena była we wszystkich szkółkach. Planowałam sobie nimi
jedna skarpe obsadzic

--

Gosia

18. Data: 2006-08-07 13:23:09

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MS napisał(a):

> Czy możesz napisać coś o tej nalewce, czy jest kwaśna (lubie kwaśne :))?

Jest bardzo kwasna, przynajmniej ta moja. Pachnie obłędnie i
niepowtarzalnie. Można ja pic tak pomalutku, mlaskając językiem, aromat
sie rozchodzi po całej buzi. W jesienne wieczory jest jak wielka lampa
słoneczna, rozgrzewa wspaniale;-)A, herbata z płatkami z tej nalewki, to
niebo w gębie

--

Gosia

19. Data: 2006-08-07 13:30:12

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kal napisał(a):

> pisz: b...@w...pl

Niestety, wrócił do mnie mail z tego adresu
--

Gosia

20. Data: 2006-08-07 13:39:02

Od: "MS" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie rozchodzi po całej buzi. W jesienne wieczory jest jak wielka lampa
> słoneczna, rozgrzewa wspaniale;-)A, herbata z płatkami z tej nalewki, to
Mozesz podac przepis?

Rudbekie
gatunek glogu na zywoplot
paulownia puszysta
podziekowania :)))))
jeszcze raz strelcja (musze sie pochwalic :))