Poszukuję pracy - woj. kujawsko-pomorskie

1. Data: 2001-08-17 06:51:00

Temat: Poszukuję pracy - woj. kujawsko-pomorskie
Od: "Iwona Felczak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,

W dzisiejszych czasach praca w wyuczonym zawodzie to niesłychana rzadkość, a
zdobycie takiego zajęcia graniczy praktycznie z cudem.
Idąc z postępem i wymogami naszych czasów, postanowiłam szukać pracy za
pośrednictwem sieci Internet.

W tym roku ukończyłam studia Analityki Medycznej na Wydziale Farmaceutycznym
Akademii Medycznej w Bydgoszczy.

Przez pięć lat spędzonych na uczelni nauczyłam się nie tylko wiedzy
teoretycznej z zakresu studiów, jak również poznałam zasady i trud
codziennej pracy.
To właśnie samodzielne praktyki odbyte w laboratoriach przyszpitalnych i
praca jako konsultantka firmy kosmetycznej pozwoliły na zdobycie
doświadczenia i pewności siebie.
Komunikatywność, sumienność i odpowiedzialność - Słowa, które nie są mi
obce. Realizując je w codziennym życiu łatwo adaptuje się do nowych
warunków, a co za tym idzie nie mam żadnych problemów z pracą w zespole.
Praca z komputerem nie przeraża mnie, gdyż ukończony kurs maszynopisania
pozwala mi na szybkie pisanie, język angielski opanowany w stopniu English
Unlimited łamie bariery anglojęzycznego oprogramowania.
Poruszanie się pojazdami mechanicznymi również nie sprawia mi większych
kłopotów, ponieważ w swoich dokumentach posiadam prawo jazdy kategorii B i
wszytkie drogi Polski są dla mnie przejezdne.

Zgodnie z wyżej wymienionym wykształceniem jak i predyspozycjami poszukuję
pracy o charakterze reprezentanta Handlowego firmy, w regionie
kujawsko-pomorskim.

Chętnie przedstawię szerzej swoje predyspozycje podczas bezpośredniej
rozmowy.

Oczekując na propozycje życzę "MIŁEGO DNIA"

Z poważaniem
Iwona Felczak

==
E-mail: i...@w...pl
Gadu-Gadu # 1222525

2. Data: 2001-08-17 08:28:06

Temat: re: Poszukuję pracy - woj. kujawsko-pomorskie
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona Felczak <m...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9liese$fb7$...@n...onet.pl...
> [...]
> Zgodnie z wyżej wymienionym wykształceniem jak i predyspozycjami poszukuję
> pracy o charakterze reprezentanta Handlowego firmy, w regionie

No patrz - a ja co spojrzę w poniedziałkowy dodatek do GW, to widzę
_głównie_
ogłoszenia o poszukiwaniu reprezentantów handlowych...

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

3. Data: 2001-08-17 11:14:26

Od: "Iwona Felczak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No patrz ale Ty rozwinięty jesteś

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:3b7cd462$1@news.vogel.pl...

4. Data: 2001-08-17 11:50:16

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona Felczak <m...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9liua9$38v$...@n...onet.pl...
> No patrz ale Ty rozwinięty jesteś

To na dzień, bo na noc muszę się zwijać z powrotem, żeby do łóżka się
zmieścić...

W kwestii formalnej:
a) do poszukiwań pracy w Usenecie służą inne grupy
b) odpowiada się pod cytatem, a nie nad
c) pyskówek prowadzić nie zamierzam i nikt tutaj zapewne też czytać ich
nie chce
d) ogłoszeń o pracy takiej, jakiej szukasz, jest naprawdę sporo, więc
wydaje mi się, że przesadzasz.

Wojtek

5. Data: 2001-08-17 18:58:42

Od: "Andrzej" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram przedmówcę.
Andrzej

6. Data: 2001-08-17 20:59:38

Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Popieram przedmówcę.
> Andrzej

Witam wszystkich!

Ale chyba tylko w teorii, bo z praktyką kiepsko.

Dodam drobiazg do do uwag mojego imiennika:
zbędne cytaty i sygnaturki tniemy.

Na tym myślę EOT w sprawach formalnych.

Wojciech Letz

tabletki