Poszukuje welny Wendy - niebieski melanz :(

1. Data: 2003-04-16 13:42:58

Temat: Poszukuje welny Wendy - niebieski melanz :(
Od: "Qba" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje welny firmy Wendy koloru niebieski melanz :(
(to jest na 99% model wendy unique 1855)
Nie moge jej dostac nigdzie w Trojmiescie :(
Zjechalem caly Sopot, Gdynie i wiekszosc Gdanska i...
...nici :(

Nawet nie moge jej znalezc w sklepach internetowych (wiekszosci swiata) :(

Jezeli ktos z Was mieszka gdzies
gdzie jest sklep z taka welna to bede bardzo wdzieczny za kontakt.

Pozdrawiam,
Qba
ps.
dostalem te welne w Gdansku-Wrzeszczu,
ale juz jej tam nie ma i nie bedzie :(
to co mialem starczylo na polowe sweterka
dla cztero-miesiecznego dzieciaka;
co ja mu teraz powiem?...

1. Data: 2003-04-16 15:56:10

Temat: Re: Poszukuje welny Wendy - niebieski melanz :(
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qba" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie moge jej dostac nigdzie w Trojmiescie :(
> Zjechalem caly Sopot, Gdynie i wiekszosc Gdanska i...
> ...nici :(

Na pewno? Byles w Gdyni w Joli na Kilinskiego? W pasmanterii na ul. Abrahama
(tej niedaleko empiku na Swietojanskiej)?
A na Przymorzu na Obroncow Wybrzeza (w falowcu kolo Mc Donalda) ?
We Wrzeszczu na Grunwaldzkiej kolo teatru Miniatura?

Nie przyznawaj sie:), zrob kamizelke.

Elzbieta

1. Data: 2003-04-16 17:49:43

Od: "Iweczka \(-tka\)" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach
> dostalem te welne w Gdansku-Wrzeszczu,
> ale juz jej tam nie ma i nie bedzie :(
> to co mialem starczylo na polowe sweterka
> dla cztero-miesiecznego dzieciaka;
> co ja mu teraz powiem?

Po prostu powiedz prawdę :)))

Iwet.

1. Data: 2003-04-17 11:18:14

Od: "Qba" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki!!
Sprawdze na Przymorzu i na Świetojańskiej (tam nie byłem) :)

1. Data: 2003-04-17 13:00:10

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki!!
> Sprawdze na Przymorzu

Tu wez obwolute z motka, starszy zyczliwy pan moze nie znac nazw.

>i na Świetojańskiej (tam nie byłem) :)

Oczywiscie na ABRAHAMA (niedaleko empiku na Swietojanskiej).

Elzbieta

[inne] Link - pasmanteria
Swieta
DO PUSI