Poszukuję wybitnego ortopedy ze slaska

1. Data: 2007-03-09 20:01:25

Temat: Poszukuję wybitnego ortopedy ze slaska
Od: "anusik70" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problem z biodrem.Trwa to juz 6 m-cy.Gubie sie juz w gaszczu
diagnoz.Czy jest ktos na slasku kto zna specjaliste, ktory jest mi w
stanie pomoc.Z gory dziekuje.

2. Data: 2007-03-10 15:03:08

Temat: Re: Poszukuję wybitnego ortopedy ze slaska
Od: "Sztywna" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

anusik70 wrote:
> Witam.
> Mam problem z biodrem.Trwa to juz 6 m-cy.Gubie sie juz w gaszczu
> diagnoz.Czy jest ktos na slasku kto zna specjaliste, ktory jest mi w
> stanie pomoc.Z gory dziekuje.

Żory -"Sport Klinika" podobno jedna z najlepszych w Europie

3. Data: 2007-03-10 15:20:34

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anusik70" <a...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
> Witam.
> Mam problem z biodrem.Trwa to juz 6 m-cy.Gubie sie juz w gaszczu
> diagnoz.Czy jest ktos na slasku kto zna specjaliste, ktory jest mi w
> stanie pomoc.Z gory dziekuje.

AKADEMIA ZDROWIA-LIDO
Jastrzębia Góra
Konsultacje medyczne; , lek. chirurg-ortopeda Przemysław Pala
84-104 Jastrzębia Góra, ul. Derdowskiego 8
tel. +48 (0-58) 77 44 593
e-mail: a...@o...pl
www.lido.optymalni.org
dr Przemysław Pala przyjmuje w niedzielę w jastrzębiej Górze, ale mieszka w
Częstochowie. Możesz się z nim umówić telefonicznie.
Pozdrawiam Jurek M.

Grypa - kiedy...
.. dzidzius, a jego brak..
er