Potrawy Polskie

1. Data: 2000-10-15 07:32:04

Temat: Potrawy Polskie
Od: "Suzann Nitecka" <s...@e...net.ae> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Wlasnie zapisalam sie do tej grupy i bardzo mi sie podoba.
Potrzebuje pare przepisow na typowo polskie potrawy bezmiesne.

Z gory dziekuje i pozdrawiam,

Zuza

1. Data: 2000-10-15 08:11:50

Temat: Re: Potrawy Polskie
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Suzann Nitecka <s...@e...net.ae> wrote:

> [...]
>
> Wlasnie zapisalam sie do tej grupy i bardzo mi sie podoba.
> Potrzebuje pare przepisow na typowo polskie potrawy bezmiesne.

Obszerny temat. Kuchnia polska ma ogromna tradycje potraw bezmiesnych -
postnych. Czy interesuja cie takze potrawy rybne?

Z zup oczywiscie malezy polecic barszcz postny -- robi sie jak zwykly
barszcz czysty, tylko do wywaru nie daje sie miesa, tylko wloszczyzne i
grzyby. Mozna tez zrobic zur postny, zupe grzybowa, fasolowa, grochowa,
polewke piwna i wiele innych.
Klasyczne polskie potrawy bezmiesne to oczywiscie wszystkie potrawy
wigilijne. Ponadto jest tu ogromny wybor dan z jaj i grzybow, fasoli,
grochu, mai i kaszy. Naprawde trudno sie zdecydowac co tu poradzic.
Grzyby z kapusta i grzybami?
Golabki postne?
Jajka w koszulkach w szarym sosie?

Wladyslaw

1. Data: 2000-10-16 05:20:22

Od: "Suzann Nitecka" <s...@e...net.ae> szukaj wiadomości tego autora

Wlasciwie to sama nie jestem pewna. Niestety prawie 10 lat nie bylam w
Polsce, a nie dawno wyszlam za maz. Moj maz jest oczywiscie Polakiem i
wychowal sie w Polsce. Nie bardzo wiem co dobrego - takiego na codzien -
mozna zrobic na obiad. Wiem ze Jas nie lubi miesa. Lubi rzeczy makaronowe i
'kuchnie polska'.

1. Data: 2000-10-16 21:17:25

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mozna zrobic na obiad. Wiem ze Jas nie lubi miesa. Lubi rzeczy makaronowe i

To lazanki z kapusta i grzybami.
Wladyslaw

Poszukuje przepisu na karkówkę.
kawa