Potrawy wegetariańskie...

1. Data: 2002-09-29 20:38:38

Temat: Re: Potrawy wegetariańskie...
Od: "Atucha" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
news:3d973f9d$0$12855$626a54ce@news.free.fr...

> Przepraszam Cie za pomylke :-(
> Tak jednoczesnie pojawily sie dwie osoby o troche podobnie wygladajacym
> nicku, no i moja biedna lepetynka nie wytrzymala naporu informacji ;-)
>
> Ewcia
> (Kubus P., czasami)
>
> --
> Niesz !

Twoja glowa jest w porzadku:)
Pszemol jest ogolnie znany, zreszta sama widzisz co tutaj zaczyna robic.
To samo jest na psw w tej chwili.
Miejmy nadzieje, ze zacznie meczyc jakas inna grupe i wyniesie sie z obu.

Pozdrawiam
Atucha

1. Data: 2002-09-29 20:46:13

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Atucha" <u...@p...com> wrote in message news:an7oep$92u$1@news2.tpi.pl...
> Pszemol jest ogolnie znany, zreszta sama widzisz co tutaj zaczyna robic.

Znaczy się co zaczynam tu robić według Ciebie?

> Miejmy nadzieje, ze zacznie meczyc jakas inna grupe i wyniesie sie z obu.

Nie mam zamiaru męczyć grupy - nie są to moje intencje.
Zadałem zupełnie niewinne pytanie tutaj a spotkałem się
z bardzo niemiłymi odzywkami na które sobie nie zasłuzyłem.
Zerknij na początek tego wątka i przestań nieuczciwie
insynuować że "coś podejrzanego tutaj zaczynam robić".

1. Data: 2002-09-29 20:51:07

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Chlopcy, chlopcy...przeniescie sie na priv z tym szajsem - po co tak sie
publicznie obrzucac? co to nas obchodzi?

MB

1. Data: 2002-09-30 04:32:42

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Magdalena Bassett":
> Chlopcy, chlopcy...przeniescie sie na priv z tym szajsem - po co tak sie
> publicznie obrzucac? co to nas obchodzi?

to nikogo nie obchodzi. ale jemu wydaje sie inaczej. juz od pieciu lat...

miejmy nadzieje, ze juz sobie poszedl...

p8on

1. Data: 2002-09-30 06:10:47

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> napisał(a) w wiadomości

> Ciesze sie, ze Ci minilien spodobal

Super sprawa!

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-09-30 15:39:30

Od: "margola&zielarz" <m...@n...panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Mozecie, do jasnej cholery, wyjasnic to sobie na priva?
jeden do jednego kata marsz, drugi do drugiego! i milczec, bo za kare kaze
Wam zjesc parowki!
Tak, Peyton, Pszemol, do Was mowie!

Margola

1. Data: 2002-09-30 17:36:48

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"margola&zielarz":
> i milczec, bo za kare kaze
> Wam zjesc parowki!

litosci! badz wacpani szlachetna i litosciwa dla mnie, prostaczka! takie
okrucienstwo nie przystoi twej urodzie! :-)

p8on

1. Data: 2002-10-07 20:27:55

Od: "Portulka" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bo za kare kaze
> Wam zjesc parowki!
> Tak, Peyton, Pszemol, do Was mowie!
>
> Margola

Jeśli warzywne, to z przyjemnością :-)))

Partulka

sprzedam zamrazarke (POZNAN) 5-letnia
Pasta z ciciorki do kanapek
indyk z migdalami i rodzynkami