Potrzebna smazalnia rybek w Gdyni otwarta do pozna

1. Data: 2002-06-03 18:05:38

Temat: Potrzebna smazalnia rybek w Gdyni otwarta do pozna
Od: "Marcin O." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc. Sorry byc moze to NTG ale nie do konca wiem gdzie uderzyc.
Potrzebuje znalezc dobra smazalnie rybek w Gdyni (czynna tak do 23) i to
szybko :((( mam na to czas do 22:00 :((( Help me Obi Wan Kenobi !!!

Marcin

1. Data: 2002-06-03 21:27:42

Od: "vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to sie nie najadles :)))
v.
Uzytkownik "Marcin O." <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Potrzebuje znalezc dobra smazalnie rybek w Gdyni (czynna tak do 23) i to
> szybko :((( mam na to czas do 22:00 :((( Help me Obi Wan Kenobi !!!

ciasto z trsukawkami dziadka (P)
Rzuccie jakis przepis na pieczony boczek ...
jakie oliwy z dodatkami uzywaliscie?
niskokaloryczne sorbety zielonej budki
OT? wyciskarka/szpryca do ciastek i nie tylko