Potworny bol glowy

1. Data: 2003-05-20 10:25:53

Temat: Potworny bol glowy
Od: "mysiak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od jakiegoś czasu mam potworne bóle glowy.
Czym to moze byc spowodowane?
Dziękuje za kazda informacje.

2. Data: 2003-05-20 12:29:29

Temat: Re: Potworny bol glowy
Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 May 2003 12:25:53 +0200, mysiak wrote:

> Witam,
> od jakiego? czasu mam potworne bóle glowy.
> Czym to moze byc spowodowane?
> Dzi?kuje za kazda informacje.

Wszystkim.

m.

PS Jakie pytanie, taka odpowiedź.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

3. Data: 2003-05-20 13:40:16

Od: "mysiak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo smieszne, juz podaje wiecej informacji.
Od kilku tygodni (6 - 7).
Bole te nasilaja sie rano - natomiast wieczorami raczej przechodza.
Pracuje duzo przy komputerze. Chce dodac, ze mam 24 lata
Pozdrawiam.
P.S.
Poza tym pisze pierwszy raz mogłbys byc troche bardziej wyrozumialy.
Ale dziekuje.

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...wytnij.onet.pl> napisał w
wiadomości news:mh29u5ep027g$.k0ppab42f9g5.dlg@40tude.net...

4. Data: 2003-05-20 13:53:13

Od: "Gosiaczek" <g...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze dopadly cie migreny? czego z serca nie zycze

5. Data: 2003-05-20 14:32:43

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mysiak" <m...@o...pl> wrote in message
> Witam,
> od jakiegoś czasu mam potworne bóle glowy.
> Czym to moze byc spowodowane?
> Dziękuje za kazda informacje.

Nie jestem lekarzem, ale odzywam się, bo zirytowały mnie odpowiedzi moich
przedpiśców. Wiem jedno, silne bóle głowy mogą rzeczywiście mieć tysiące
przyczyn - od zwykłego przemęczenia, przez kłopoty okulistyczne, aż po tak
poważne sprawy jak guz mózgu lub tętniak grożący wylewem. Jeśli te bóle
głowy trwają od tak dawna, to chyba nie obędzie się bez wizyty u lekarza. Ja
bym pewnie zaczęła od okulisty (i pewnie optyka:). Jeśli to nic nie da, to
internista i komplet badań. Sprawdź też ciśnienie. Wiele zależy od tego, ile
masz lat.
Anka

Zdalem egzamin z anatomii:)))) - chwale sie!!!:)))
Gdzie mozna sie prywatnie zaszczepic w Krakowie?
Zespół Sjogren-a Poszukuje
dziwny ból
Rajstopy przeciwżylakowe dla mężczyzn